26 Ekim 2009 Pazartesi

KeNaN DoĞuLu GöZLüKLeRi







ya bi insan hem yakışıklı (tmm askım tmm,yakışıklı diil sadece sempatik):P ,hem böyle güzel bi sese,yoruma,sahne performansına sahip hemde nasıl bu kdr tarz olur??

sorumun cevabı olursa herhalde onun adı kenan doğulu olur:)
En azından Türkiye'de böyle şarkıcı/sanatçıların sayısı bir elin parmaklarından az bence...ben şimdide kenanın gözlüklerine taktım kafayı hep o kdr güzeller ve yüzüne o kdr yakışıyorki beğenmekten kendimi alamıyordum Kİ artık şu son resimdeki gözlüğü bulamayınca bu resmi telime attım gözlükçü gözlükçü sorarak dolanıyodumki KARUMdaki şimdi adını hatırlayamadığım bi gözlükçü abiye gittik tabi ben yine cıkardım bu gözlüğü arıyorum derken,adam demezmi hııı bu gözlüğü Kenan'a ben verdim demezmi ((ben tabi dumur:)meğersem nokta atışı yapmışım haberim yok!))abi devam etti Her konsere geldiğinde bi 10 15 gözlük alır bizden fiyatını bile sormz bile dedi biz sevgülümle birbirimize bakakaldık tabi :D
Bu hikayenin ardından markayıda öğrendim tabi CARRERA'ymışta artık geçmiş ola çoktan bitmiş bu model..Tabi hepsini gönüllerimizin pirinsi Kenancım alıp götürürse böle olur yanii!:):):)

Hiç yorum yok: