25 Ocak 2010 Pazartesi

iki kardeş eglencede:P


   O gün için hazırlanırken esanında söylediği gibi uzun zaman olmuştu ablamla gece dısarı cıkmayalı bu iyi oldu!güzel güzel yaptık sürprizimizi,zıpladık hopladık döktük kurtlarımızı :)bende o günün hatırasına esa ile olan bu fotomuzu koymak istedim...

   Bana bakın paspamuk bişiyim:D ama bronzlukla alakalı pek takıntım yoktur..zaten herkes de nolur yazın bronzlaşma der basta bana pamuk prenses adını takan sevgülüm:$
  
   Hazır adı gecmişken bi derdimden bahsediim bugün gelecekti cnm sevgilim onunla kafamız
rahat bi şekilde gezip eglenecektik hasret giderecektik ama klüp hocası izin vermedi of of...:( :(  zaten güne pis pis kabuslarla uyandım,:(sonra hava buzzzz gibi soguk,ve de cnm hiç bişi yapmak istemio mesela indirimden kaptıklarımı paylaşmak istiodum onların fotolarını çekmem lasım ona bile üşenir oldum,hemen aksam olsada uyusak dicem nerdeyse,bu ben değilim :D 
 
   Günün başında final notlarımın yarısı acıklanmış onlardan yana sevindim o kadar yaniii;)neyse tabi bunada şükür!Bi yaz cocugu olarak,bu ayazı sevmemem  ve bu soğuktaki bu uyuz hal im normal ama sanırım,
SON SÖZ:Hemen yaz gelsin,bide sevgilim gelsinnnnnnnn!!!!:)

Hiç yorum yok: