27 Mayıs 2010 Perşembe

Aradığım ojeyi buldum=)

Cidden bu ojeyle karşılaşmam hiç beklemediğim bi anda oldu ve bu yüzdende daha bi cok mutlu etti beni:)
ay bi oje için fazla duygusal oldu ama bu sıradan bi oje değil bana kalırsa aylardır arıyodum bu renk bi ojeyi tesadüfen gezerken Clarie'sde buldum :)ilk postum bile bunun üzerineydi die htrlıyorum hatta ya..Nyse ben sustum şekerler ojemin rengi konuşsun
(Ders çalışırken bana mutluluk veriyoo oh bakıp bakıp içim açılıo:D)
ps:sol üstteki flashlı hali,alttakilerde flashsız;)

12 yorum:

mihrace dedi ki...

bu rengi geçen yazın başından beri bulamıyorum yaa. o ana kadar başımı çevirdiğim her oje reyonunda vardı. ne zaman ki ben almaya niyetlendim, puf diye yok oldu hepsi resmen:O

sen bulmuşsun, güle güle kullan. darısı başıma hihi:P

Ayshenur dedi ki...

ay hep böyle olmazmı ztn!p kdr ii anlıyorumki seni=)
Darısı basına cnm!

kürk mantolu madonna dedi ki...

like it!

Ayshenur dedi ki...

thanks babe!

Syhn dedi ki...

çok tatlıymış rengi gerçekten.
tam yazlık ;)

Ayshenur dedi ki...

dimi syhncım ya cıvıl cıvıl bişi:)

cecilia dedi ki...

çok güzel bi renk gerçekten aradığını bulmana sevindim cnm ;)

Ayshenur dedi ki...

saol cnm bmm begenmene cok svndim;)

Bayan Mor dedi ki...

ya claries in ojeleri pek uzun ömürlü olmuyor ama bende bu rengi istiyordum :D! paylaşım için teşekkürler...

www.bayanmor.blogspot.com

Ayshenur dedi ki...

Bayan mor:aslında kalitenin arttıgını soyleyebilirim cnm daha önce aldıgım su gibiydi bunu ise tek kat sürmem yeterli olunca bnde sasrdım tırnagımdada 2 3 gün hiç bişey olmadan kalıo için rahat olsun ayrıca ekliyorum bende izleyicilerim arasında grmek isterim seni;)

Lovebug dedi ki...

Aynısından bende de var. Çok tatlı bir renk. =)

Ayshenur dedi ki...

evet cnm tüm bloggerlar kesfetti bu rengin güzelliğini snde güle güle sür tatlım;)