13 Ekim 2010 Çarşamba

Hayat çok ilginç...:)

 Sevgili Ayşenur beni mimlemiş saolsun..:)Konuda hayatınızda karşılaştığınız 7 ilginç şey veya önemli şey!
Bende ilginçlikleri sevdiğimden tabiki bunu yapıyorum:

1)Hayatımda yaşadığım en ilginç olay herhalde:Sevgilimle tanışmamızdır sanırım..Tam bir tesadüfler zinciridir detayına girmesemde önceden onu tanıyıp,konserde onun orda olduğu görmeden gidip yanına durmam ve jeton düştükten sonrada konser boyu anlamamazlıktan gelmem(sevgülüm okumasanmı sen bu kısmı:p)

2)Çocukluk kıyafetlerimi bulduğumda,bir zamanlar o kdr küçük olduğumu bilmek garip geliyor..:)Ayrıca gecen gün bebeklik yastığımın kılıfını buldum onu doldurttum tekrar anneme yatagımın en güzel yerinde duruyo o şuan ve bleki klasik olcak ama bana sanırım o cocukluk saflıgımı kaybetmemem gerktiğini hatrlatıyor..

3)Bir gün cok ışıl ışıl-süslü püslü veya şık (ne derseniz) olabilirken hemen ertesi gün (esofmanlı veya bi bol şortlu) yani özensiz-veya aşırı spor olmayı cok seviyorum..bunun dengesiz olması hoşuma gidiyo adeta:D

Hep benden oldu hadi birazda hayatın ilginçliklerinden bahsedeyim:

4)Dizilerde-fimlerde şiddete aşırı karşı biriyim ve insanların Bazı dizileri nasıl izlediğini ve hatta nasıl izliyosunuz diye sordugumda;biz bunu böyle (kandondurucu) olduğu için izliyoruz demeleri bana ilginç degil olaganüstüü ilginç geliyo
bkz:"fatmagülün suçu ne dizisi tecevüz sahnesi indir " linklerinin rekor sayılabilecek tıklanmaları..:O

5)İnsanların hala sağ-sol (ön arka) diye bir taraf-yandaş olabilmeleri ve bu uğurda kavga edebilmeleri ve bazı kişilere rant sağlamaları ve buna dava vs. gözüyle bakmaları cok ilgincime gidiyor...(ülke olarak tam ihityacımız olan bölünmekmiş gibi(!))

6)Metroya iniş kapısından binmeye çalışıp bide inen insanlara yavaş kardeşim bizde girmye çalışıyoruz diyen insanlar hatta "burası iniş tarafı kardeşim" diyen kişilerle tabir-i caizse yakapaça dövüşmeleri çok ilgincime gidiyor:)

7)Sonuncusuda komik olsun:Emolar cok ilgincime gidiyor..İnsan kendine öyle " şeyler " neden yaparki...:D

Bende bu mimi pembe fiyonk,MҰ PRiNČЄЅЅ,alisveris dellysi ve Coşun Hürsel'i ve cevaplamak isteyen herkesi Mimliyoruummm..Ve gelecek cvpları merakla bekliyorummm..Hadi bakalım kolay gelsin;)



6 yorum:

Unknown dedi ki...

En kısa zamanda cevaplayacağım canım:)

Ayshenur dedi ki...

AlışverişDellysi:tmm cnm;)

Porti dedi ki...

Ehe okumasın bencede sevgiln :P
Öpüyorum tatliş :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

:) ne gzl yazmıssın cnm 6 kasımda evlenıyorum ya ben bloguma cok vakıt ayıramıyorum bitanem ama en kısa zamanda ilgilenıcem mimimle :)) çok öpüldünnn...

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkür ediyorum cnm en kısa zamanda cevaplıcam:)

Ayshenur dedi ki...

Porti:eheheh evet cnmm ya okumasın:p

M¥PriNcessS:Biliorum tabi cnm tmm yapablirsen yaparsın bnde öptm seni cok cok

pembe fiyonk ne demek tatlım..bekliyorum cvpları;)