26 Kasım 2010 Cuma

Altın Saçlı Kız büyümüşte kocaman mı olmuş len:)


Sabah'ın köründe daha gözümü tam acamamış, o acılmayan göze zorla bi iki makyaj unsuru dahil etmeye calışmış çıkmışım evden,yürürken radyo dinliyorum..Kanalları zaplarken Şebnem Ferah'ın Mayın Tarlası şarkısı başladı..Genelde bu kdr modası geçen şarkıları dinlemem ne kdr güzel olsada ama bunda istemsiz olarak bi durdum..Öyleee bayagı bi yürüdüm...ama şuursuzcana,kendime geldiğimde (yol bitmişti dermişim :p)yok yok..:)anılardan uyanıp kendime geldiğimde aklıma milyon bin tane anının hücum ettiğini fark ettim:)


Şebo, "mayın tarlasında bir adam sevmişim aşşşşşkk sanıp daaaa" derken ben lise 1'e gittim gidiş o gidiş :) bu şarkı o zmnlar nasıl moda,nasıl moda!Bizde oldukça ENTELlektüel arkadasım Özge'yle paylaşmışız walkmen kulaklıklarını tenefüslerde bile bangır bangır şebnem dinliyoruz...O zaten Şebnem Ferah hastası bende hayran olmaya çalısıyorum..:D

Ben hem şarkıları tüm coşkularıyla dinleyip hemde bir yandan Şebnem Ferah acaba nasıl aşk acıları çekti de böyle güzel şarkılar yazdı diye düşünüyorum fln..:)Bari kadının çocukluguna inseymişim yaw,ne gereksiz şeylere yormuşum o naçiz kafamı:DNeysee sonra o yıl dogum günümde aplamın bana Şebnem Ferah "kasetini"(tabi o zmnlar daha cd icat edilmemiş:p şaka tabi varda bize cd bi numara büyük geliyo) hediye ettiğini hatırladım..O zmnlar bana hediye-sürpriz fln yapıyomuş ya fln oldum onada hoşnut oldum gayet güleç bi şekilde yoluma devam ediyorum :p
tabi lise anılarım artık canlandı ya devamıda geldi..neler düşündüm-nerelere gittim,ne kdr saçma bi tipmişim fln oldum,sonra yüzümde beliren gülümsemeyi üstüne alınan yanımdan geçen ergen gerisini görünce toparlandım "öhüm öhüm" şeklinde ve "ooo!aplacıımm ben senin yaşındaykeeeen"....şekline girdim sanki 60yaşındaki hanım teyze moduyla :D Nerdeyse 1990lardan kalma anılarrr anılar!!şimdi içimde canlandılarrrr Anılarrrr...!diye başlayacaktımkine bi baktım metroya gelmişim :)

Hiç yorum yok: