5 Şubat 2011 Cumartesi

Mutlaka İzleyin dediĞim filmler:)

Başlığım gayet iddialı farkettim ama ufak dvd koleksiyonumun nadide parçaları  bu bahsedeceğim filmler..

Güzel (ama buzzz! gibi) tatil günlerinin tadı nasıl çıkarılır,elbette güzel filmler izleyip kitaplar okuyarak,Dimi ama?:)

İlk film "The Bucket List " veya "Şimdi ya da Asla"


2008 tarihli mükemmel bi film,hayatın gerçekleriyle insanı tatlı tatlı yüzyüze getiriyor.
Mutlaka izleyin derim!

2.Film ise "Marley& Me"


Jennifer Anniston'ın basrolünde oynadıgı bu şahane filmde kimi zaman katıla katıla güleceksiniz kimi zaman ise hüzünleneceksiniz,filmde köpek Marley'in aileye katılışıyla başlayan serüven anlatılıyor,ben izlerken hem cok güldüm hemde agladım biraz...Spolier yok,izleyin görün diyorum sadece..Sizinde begeneceğinize eminim!

Yeni filmlerde buluşmak üzere :)



4 yorum:

Syhn dedi ki...

marley end me yi pek sevmemiştim :/

tavsiye ettiğin ilk filmi izlemek isterim ama ;)

Ayshenur dedi ki...

Syhn:Bi bklentiyle flnmı izledinki bana sempatik geldi ben severim böle filmleri :)

paper doll.. dedi ki...

bucket list güzel mi gerçekten? sıkıcıdır kesin diye çok önyargılı yaklaştım izlemedim duruyo şimdi bilgisayarımda:/

Ayshenur dedi ki...

paper doll.. Allah seni ya :D insan netten bi konusunu okur onu begenmezde izlemez bari:D izle bnce bişi kaybetmezsin cnm ya!