3 Ağustos 2011 Çarşamba

Cupcakeli Tırnaklar


En alttaki görseli tatlı blogger valkinin blogunda görmüş bayılmıştım gecen hafta hemen yapıımde yeni yaşımı bu tırnaklarla karşılayım dedim ve oturdum gecenin köründe kendime muffinli tırnaklar yaptım:)




Nedense fotoğraf makinem bu ara hiç ama hiç net çekmiyor bu yüzden anlayabilin diye cektiğim bütün fotoları paylaşıyorum:

 
Bide bu manikürü deneyeceklere pastel renkler kullanmalarını öneriyorum çünkü orta parmagımda neon renkler kullandım o pek güzel olmadı bence:)

Fonu ise alttaki görseldeki gibi mor yapacaksınız epey bi zamanınız olması gerekki her kat tek tek kurusun






Yeni nail art'larda görüşmek üzere!!!

18 yorum:

Nemo Latte dedi ki...

harika olmuş =))

Monster! dedi ki...

YEA. Ben de geçen hafta yapmıştım muffin seninkiler de çok şeker olmuş, öbür eline nası yapıyosun ya ben hiç beceremiyorum:/
:)

http://wayoutmonster.blogspot.com/

Duygu dedi ki...

mikemmmel olmuşşş valla:)kuzucum sen aştın artık...ayyy çok kıskandım yine hihihih:)

starlet dedi ki...

biraz geciktim ama doğum günün kutlu olsun her şey gönlünce olsun :)

ayy ayy tırnakların çok tatlı olmuşşş! ben hiç yapamıyorum hayran kaldım :)

Lütfi MUTLUER dedi ki...

hakikaten sanat eseri bunlar :)

valki dedi ki...

aaa süperrrrrr olmuş..çooook beendiiim çok şekerlerrr yaaa :*

Esra Aslanturk dedi ki...

bence çok güzel olmuş! tırnaklarım iyileşir iyileşmez ilk cupcake manikürü yapacağım ben de :)

Fashionlicious Girl dedi ki...

çok gzl olmuuş:)

sevda s. dedi ki...

Bayıldımmm, çok güzel olmuş :)

Ayshenur dedi ki...

Nemo Latte:Cnm bnm cok tşk ederim begenmene sevndim:*

Monster!:Cnm zamanım olunca sag elime yapabiliorum ama zamanım olmazsa yapamadgım oluo bazen!sag el cok zor oluo vlla haklısın:)

Duygu :cok tşkler sekerim herkesten sen aşmıssın tepkisini alıyorum cok mutlu oluyorum vlla

Ayshenur dedi ki...

starlet:Çok tşkler bitanecim düşünmen yeter!begenmenede cok sevndim tatlım fotod kötü çıkıo inatla ama yinede begenmişssinz cok güseel:)

Lütfi MUTLUER:begenmenize çok sewndim tşk ederim :)

valki:Sende gördüm cnm bnm demiştim ya yapcam die hemen yaptım,olmussa ne mutlu bana!

Ayshenur dedi ki...

Esra Aslanturk :Ayy evt okumustm cnm bnde aynı dertten muzdaribim yeşil ojeler yüzünden sarardı tırnaklarım neler neler yaptım gecsin die ama hala var:(

Fashionlicious Girl:Tşkler tatlım:*

sevda s.:Tşkler cnm bnm begenmene sevndim:)

habinos dedi ki...

harika yaa tek tek onlarla mı ugrastın waww sabır işi ...

sevgiler
http://habinos.blogspot.com/

Ayshenur dedi ki...

habinos:sabırlı olmam ztn en önemli özellklerımden biridr saol tatlım ;)

SvGLove dedi ki...

Ayh cok superler! Demek sabir gerekiyor, mumkun degil yapamam o zaman;)
Pastel renkleri onermissin ama ben o sarili, pembeliyi cok sevdim tatlim ya, tam yemelik olmus:D

Ayshenur dedi ki...

SvGLove :Öle cnm o seker gibi oldu pastel renkler orjınale daha cok benzıodu ondan önermiştimde denemelisin bnce yapamayacak bişi yok!

coco-jelly dedi ki...

hayatım nası yaptın yeaa çok beğendim füper:D

Ayshenur dedi ki...

coco-jelly:cok tşkler cnm bnm ;)
cok zor diil aslında:)