18 Ekim 2011 Salı

Snoopy & Me

Sevgilüm hep der ki:"yeter ki sana tatlı şirin şey olsun.bayılırsııııııııınn"
Haklı :)
İnsanın en sevdiği magaza oysho olabilir mi ya?:P
 Tamam  Zara onunla kapışabilir,ama inanın Oysho'dan beni biri kazımalı yoksa çıkasım gelmiyo:)

Konumuza dönelim;Bu aralar bende bi mickey mouse ve snoopy deseni krizi başlamıştı,hatta H&M'de Mickey desenli bi kazak görmüş ama 2.gidişimde bulamamıştım:(
ki bu tatlı snoppy imdadıma yetişti...
Ve işte karşınızdayım:




(Sağ bacağım öyle bi çarpık çıkmış ki gülmekten öldüm resmi görünce,normalde böyle değil kimse benim için endişe etmesin :p)

Kazak:Bershka
Tayt:Penti
Clutch:Mango
Ayakkabı:Nine West



p.s.Bu sevimli kazağımla belki 2.bi kombin yapabilirim şimdiden söyliyim :)

20 yorum:

alice dedi ki...

sarı ayakkabılarla çok çok sevimli olmuşsun canımm =)

pembe fiyonk dedi ki...

yaa ben çok sevdim bu kombini ama :) yine çok cici olmuşsun şeker.bence sana çizgi kahramanlar yakışıyor :)

sunshine dedi ki...

çok tatlı olmuşsunnn=)))bencede sana çizgi kahramanlar yakışıyo daha bi tatlı oluyosun..bana da beklerimm

http://ladygirl-sunshine.blogspot.com/

Ayshenur dedi ki...

alice:Cok tşkler tatlım :):)

pembe fiyonk:saol kuzucum,yakışıyosa ne mutlu bende bol bol onlardan giyerim:)

sunshine:Oh ne mutlu bana o zmn tşkler tatlım ayrıca tabiki geliyim hemencik bloguna:)

guzelgul dedi ki...

hihihi yakismis cnm sana :D cok sirrin görünüyorsun..
http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

Ayshenur dedi ki...

guzelgul:)tşkler cnm begenmene sevndm!

Jose Ramon Santana Vazquez dedi ki...

...traigo
sangre
de
la
tarde
herida
en
la
mano
y
una
vela
de
mi
corazón
para
invitarte
y
darte
este
alma
que
viene
para
compartir
contigo
tu
bello
blog
con
un
ramillete
de
oro
y
claveles
dentro...


desde mis
HORAS ROTAS
Y AULA DE PAZ


COMPARTIENDO ILUSION
AYSHENUR

CON saludos de la luna al
reflejarse en el mar de la
poesía...




ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE TIFÓN PULP FICTION, ESTALLIDO MAMMA MIA, TOQUE DE CANELA ,STAR WARS, CARROS DE FUEGO, MEMORIAS DE AFRICA , CHAPLIN MONOCULO NOMBRE DE LA ROSA, ALBATROS GLADIATOR, ACEBO CUMBRES BORRASCOSAS, ENEMIGO A LAS PUERTAS, CACHORRO, FANTASMA DE LA OPERA, BLADE RUUNER ,CHOCOLATE Y CREPUSCULO 1 Y2.

José
Ramón...

Adsız dedi ki...

çok sirinmiş gerçekten kazağın fiyatını paylaşabilirmisin acaba

Ayshenur dedi ki...

Jose Ramon Santana Vazquez:Sorry.but ı don't understand your comment,Sincerely

Adsız :Tatlım asıl şirin kısmı fiyatıydı ztn 60tlden ne alakaysa 25 tl ye düşmüş:)Sanırım bnm sansımdı cnkü tamda snoopyli ve cokta asırı pahallı olmayan bişi arıyodum ilaç gbi geldi:)

viva dedi ki...

canim nekadari sirin bir kombi olmus, civciv gibi olmussun, snoopy´iyde cok severim, tam önümde bir tas´im var snoopy´len duruyor su an ; )

kitten dedi ki...

ayakkabılara bayıldım:)
http://darkbluekitty.blogspot.com/

Ayshenur dedi ki...

viva:Aynen cnm bnde bayılırım snoopye,bnmde pijamalarım hep snoopyli :)begenmene sevndm cnm saol;)

kitten:Saol şekerim:* öptum kocaman

Un peu de tenue ! dedi ki...

Tatlim çok güzel olmu$sun, sari ayakkabilar çok yaki$mi$ ^^ Sen biraz sayifladinmi, bana mi öyle geliyor ;)

öpüldün !

Ayshenur dedi ki...

Un peu de tenue!:Cnm şu ne zmndır dolapta bekleyip duran sarı ayakkabılarımı begendiniz mutlu oldum daha cok kombin yapayım onunla bari:)ayrıca kilomda bi değişiklik yok cnm aslında ama tayt fit bişi old için vücut hatlarımı net göstermiş sanırım,sn diyince frkettim:)

rebeltakipte dedi ki...

ne kadar şirin bir kazak bu ve sarılarla renklenmiş ne güzel bir kombin buuu,bayıldımmm :)

Ayshenur dedi ki...

rebeltakipte :cnm bnmm cok tşkler begenmene sevndm:*

cingifilli dedi ki...

bu kombine bayıldııımmm sarıyı ancak bu kadar güzel kullanabilirmişiz:))

Ayshenur dedi ki...

cingifilli:saol cnm bnm taksi sarısı cıdden zor bi renk,ama bn kombnlemeyi basarabilmişsem ne mutlu bana :))

Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE dedi ki...

ayy snoopyli kazağa bayıldım, cok hos kombinlemişsin..

Ayshenur dedi ki...

Aysun:cok tşkler cnm bnm :)