6 Eylül 2012 Perşembe

Belek Tatilimiz ♥

Adı üstünde tatil:)
dinlenmeceler-eğlenmeceler
Bana kalırsa bolca yüzmeler
Her tatilden dönüşte fix cümlem:"Bir ömür burda kalabilirim"
ama eminim böyle bi imkanımız olsa büyük şehire alışan bünyemiz bu stresi,koşuşturmayı da özler :) 




 I ♥ flowers :)


 Bu da Dünya'nın en ilginç otopark tarifesi bi de sanırım en pahallı:)
Çarşıda da zaten tek bi araba vardı o da
Porsche panameraydı :)



 Tatilin ilk günleri :))
Gölgeye dikkat :D


Habersiz bi fotoğraf oldugu dudaklarımdan okunuyor :P

 


Belek esnafı da pek çok tatil yöresi gibi daha çok yabancı turist seviyor,onlar gider biz kalırız dedik fln ama dinletemedik:P
Beni yine bi yabancı turist sanıp Rusça,ingilizce seslendiler sanırım bi tek Çince konuşmadılar saolsun esnaf arkadaşlar çok öngörülüydü :)


Bu da sitenin akıllı mı akıllı köpeği Sunny ;)
Çok da çapkın oldugunu söylemiş miydim :D



Dilerim en yakın zamanda bir başka tatil yazısında daha buluşuruz ;)
Ve umarım tatil yapamayan kimse kalmaz bu yaz;)
sevgiler

8 yorum:

alice dedi ki...

tatil ne kadar uzunsa ayrılması da o kadar zor oluyo, ben de bi türlü doyamıyorum tatile.. :) oh ama gece gece deniz güneş ne güzel geldi!

Ayshenur dedi ki...

alice:aynen cnm yaa gidiş ne kdr keyıfliyse dönüş de o kdr can skıcı ;)

cecilia dedi ki...

her sarışını rus sanan türk bünyesini anlamak zor yahu bu memlekette bi ton sarışın beyaz tenli ve üstüne bide renkli gözlü çıtı pıtı hatun var :) gerçi beni de bikere ispanyol sanmışlardı ama ne yalan sölim hoşuma gitti hehe :)

Adsız dedi ki...

Canim ne guzel keyifli bir yazi olmus. Umarim bir sonraki tatilin bundan da guzel olur.

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

rebeltakipte dedi ki...

ne güzel fotoğraflarla dönmüşsün tatilden, tatilde bol bol yüzmek gibisi yok bencede :) benim aklım hala otopark fiyat listesinden kaldı her dakikaya 1 tl ne yaa,bu nası bir ücretlendirme böyle!

CMOS dedi ki...

fotoğraflar şahane:) otopark olayı ne adar ilginç :S saçma O.O

Unknown dedi ki...

Otopark olayına baya bi güşdüm şahsen, türklerin para kazanma yollarından değişik bir tanesi daha diyorum ben buna :)

Kuzununannesi dedi ki...

her tatılde bende aynı seyı dusunurum ahh ahh keske burada yasasım :) belek te cok guzeldr ohh mıs gıbı havası denızı:)) bu arada otoparka cok guldum sanırım kımse gelmesın dıye yapılmıs:)