10 Kasım 2012 Cumartesi

P.T.T

Pijama-Terlik-Televizyon diye bişey var cidden
Şuan için tam bu ruh halindeyim,planlarına dahil olmam için ısrar eden arkadaslara inat eve bir cumartesi günü erken geldim ve yanlız başıma bunun keyfini sürcem:)
Umarım sizde benim yazımı okurken sıcak kahvenizi almış ve huşu içinde oturuyorsunuzdur :)

 @Pijama Partisi :p

 Kalp yastıklar da dıy dır efenim ben yapmıstım pullu pullu :D

 Milkinis'e içimi dökerken 

 Seviyorum seni Milkinis gel evlenelim biz en iyisi :)

Ve birbirinden güzel sunumlarla buara hapur hapur yediğim mamişler





Babacıgımın elleriyle yogurdugu çiğ köfte :)
 

Capri Sun küçüklük içeceğimizdir hala da öyle :)
 
 Babamımın marifetlerini sergiledim anneminkileri de sergileyim
Ayva Tatlısı efenim :)Kırmızı olmasına hala sasırıyorum


 Vazgeçilmez bir içeceğim daha kakaolu süt :)

Yaşasın yemek yemek ve tembellik yapmak !
Yazıyı hazırlayınca bile içim acıldı umarım sizin de okuyunca açılır :)

 Ayrıca bu yazıyla yoklama yapıyorum efenim,yok öyle kuyup geçmek yorumlarınızı bekliyorum!


20 yorum:

Tannesi dedi ki...

Ben de bugun evde ve ayni moddaydim. Ama aldigim alerji hapi yan etki yapinca agir depresyon bas gosterdi. Yan etkinin gecmesini, guzel bir Cumartesi gecesi gecirmeyi ve kimseyi dogramadan bu gunu bitirebilmeyi umuyorum. :) Sakin bir ev kedisiyken, sinir kupu oldum yahu!!! :)

onorr dedi ki...

Hahaha pijamalar yikiliyor :)

Ayshenur dedi ki...

Tannesi:cok gecmis olsun tatlım cok fenadır o sinir hali ;)bgn dinlen sen en iyisi ;)

Onorr:hahaha cok tskler tatlım çok şıkızdır ;)

j.d. dedi ki...

Hahaha cici pijamalar!! :D

O bütün mamişleri yiyebilirim, açım bana getirin :D

MadamB Fashion dedi ki...

Bütünnn gün evde olan biri olarak sana katılıyorum. Hava tam ptt:)

Ayshenur dedi ki...

j.d :bu yazı epey iştahını actı desene ;)hepsi senin olsun cnm bnm

Unknown dedi ki...

Cumartesi günü evde olanlar parmak kaldırsın o zamaaaan :)
Gercekten bundan guzel rahatlık var mıdır ya ?? ;)

Ayshenur dedi ki...

MadamB Fashion:aynen tatlım hava buzzz gbi en iisi sıcacık evde keyif catmak :)

Çagla:heh tam olarak yapmak ıstedgm buydu cnmm yasasın keyif catmak ;)

pembe fiyonk dedi ki...

ohh keyfini çıkar kuzum. ya sen zayıfladın mı? öyle göründüm gözüme

Ayshenur dedi ki...

pembe fiyonk:yok tatlım hep aynıyım aslnda ben ;)ama yne de ne hos olurdu 34 bedene düssem :))hehehe

kozmetikperisi dedi ki...

ev keyfi gibisi varmı,ohh mis :)

Grace Happy dedi ki...

en guzelı valla p tt kombını :)

Ayshenur dedi ki...

kozmetik perisi:aynen cnm rahatlıktan güzeli var mı?

Grace Happy:evt cnm ptt kesınlikle en güzeli ;)

BÜTÜ dedi ki...

milkinis favorim ama bu post a bak bak doyamaz ki insan :)

Unknown dedi ki...

oooh yemekler harika görünüyo !

Ayshenur dedi ki...

BÜTÜ:favori instagram fotosu lezzetli yemekler olan biri olarak seve seve hazrlanan bi posttu cnm :)

Want more Fashion!yemek ve keyif yapmak ikilisini bn de cook sevyorm cnm :*

Kuzununannesi dedi ki...

bu post ıstahımı fena actı bak sımdı:))) ohhhh ne guzel keyıf yapmısınız :)))

Ayshenur dedi ki...

kokoşum:acılsın tatlım sen her daım fit ve fıstık gbisın sana hıc frketmez :*

Ayshenur dedi ki...

kokoşum:acılsın tatlım sen her daım fit ve fıstık gbisın sana hıc frketmez :*

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

off keyfe bak favorimsin ptt :)

pijamalarınız da çok güzel
çok severim çiğ köfteyi babanın ellerine sağlık

dost kakaolu süt benim de favorim

biraz geç kaldım bugün yok yazılmam değil mi hocam yoklamada :)