15 Şubat 2013 Cuma

Tarzimon.com'dan Yüzük Hediyem Vaar!

Herkese Merhaba!
 
Sanırım tarzimon.com şimdiye tanışıp en begendiğim sitelerden biri oldu.
Öyle eşsiz ve şık tasarımları var ki iyi ki benimle iritbata geçmişler de bu harika tasarımların yer aldıgı siteden haberim olmuş
Bana 14 Şubat için minik bi sürpriz hazırlamıslardı bu yazımda bahsetmiştim,1günde sipariş gelir mi ama geliyomuş,hızlı teslimatlarını ayrıca çok sevdim,kendimizi şımartmak istediğmizde kesnlikle ugranması gerekli bi adres diye düşünüyorum :)

Ve sevimli kutularıyla güzel hediyelerim




Bileklik:Atelier Petites Pierres






 Yaka:müge mepa


Ve gelelim hediyemize,
çekiliş sonunda kazanan bir kişiye YUKA magazasından bu güzel
yüzük hediye :)


Ben bu yüzüge de bayıldım.Detaylar için tık tık!

 ÇEKİLİŞE  KATILMA ŞARTLARI: 

1-tarzimon.com 'a üye olmalısınız.
2-üye olduktan sonra en az 5 ürünü önermelisiniz.Bu ürünleri ne kadar çok çevreniz ile paylaşıp satarsanız o kadar çok kazanabilirsiniz
3-Blogumu takip etmelisiniz
4-Ad-soyad ve mail adresinizi yorumunuzda belirtmelisiniz
5- Çekilişimi facebook/twitter/blogger hesaplarınız üzerinden duyurup yorumunuzda linkini paylaşmalısınız.
twitterdan duyuracaklar @ayshenur7'a mention atarak bana ulaşabilirler

SON KATILIM TARİHİ:25 Şubat 2012
Çekiliş Sonucu:26 Şubatta acıklanacaktır.

Herkese bol şanslar!

Hediye gönderimi  tarzimon.com  tarafından gönderici ödemeli olarak gerçekleştirilecektir.


6 yorum:

asumanasuyum dedi ki...

Merhaba:)
İzleyiciniz oldum, siteye üye oldum, önerilerimi yaptım.
Şanslı ben olayım:)
Twitter da duyurdum.
https://twitter.com/AsumanAyse/status/303467844211994624
Ayşe Şener
asumanasuyumm@hotmail.com

mavicikolataa dedi ki...

merhaba. gerçekten güzel bir çekiliş. ben çok beğendim.
şartları tamamladım. takip ediyorum seni. çekilişi yeni başladığım bloga yazdım. tarzimon.com a üye oldum. ismim:Ayten 5 ten fazla ürün beğendim. aralarında çok beğendiğim de var :) İsmim: Ayten Çetin e mail: yassi.darrk@hotmail.com

Esra dedi ki...

twitter @enedefdem
enerboz@gmail.com
esra

Ayshenur dedi ki...

çekilişim sonuçlandı
Kazanan:asumanasuyum

TEBRİKLER CANIM HEDİYENİ GÜZEL GÜNLERDE KULLAN ;)

asumanasuyum dedi ki...

Çok teşekkürler, çok mutlu olsum, bilgilerimi mail adresinize gönderiyorum:)
Sevgiler:)

yanmaneee dedi ki...

yeezy
supreme clothing
goyard handbags
golden goose sneakers
golden goose outlet
supreme outlet
yeezy supply
goyard
supreme t shirt
moncler outlet