4 Mart 2016 Cuma

Real Tecniques Stipling Brush, Max Factor Skin Luminizer, Wet and Wild



Selamlar herkese! Bende çok fazla makyaj yapmadığım halde yeni makyaj malzemeleri almaya bayılanlardanım. Hele bazı vloggerların makyaj videolarını izleyip before/after'ları görerek bunlara kayıtsız kalmak neredeyse imkansız!
 
Epeydir CC kremden ve hafif pudradan başka cildim için bir şey kullanmazken, Max Factor Skin Luminizer fondötene vadettikleri gereği kayıtsız kalamadım.  Zira içinde ışıltılar barındıran her ürünü gözlerimden kalpler çıkarak alıyorum. 55 beige kodlu benim ten rengime uyan idi.
 
En sonda diyeceğimi en başta diyecek olursam; ne umdum ne buldum köşesinde bu fondöten benden 6/10 ancak alır. Fiyatının 60 küsür olduğunu hesaba kattığımızda bunu hak edecek ne yaptı pek emin değilim.
 
Öncelikle şunu söyleyim, hiç bir cilt problemim yok sadece kızarıklık ve ton farklıklarını eşitlesin diye yüz ürünleri kullanırım. Bu  üründen biraz yoğunca kullanınca bu işlevi yerine getirme konusunda başarılı. Ama bunu herhangi bir CC kremde bu kadar yapıyor dersem çok acımasızca eleştirmiş mi olurum, sanmam!
 
Peki hani o altın ışıltıları, hanimiş benim küçük tatlı altın pırıltılarım?:)
Ki ambalajdaki gold kısımlar bunu temsil ediyor aslında. Var ama çoooook belirsiz, elinize mikroskop alın ve öyle bakın!
Ama tabi ki burada tercih meselesi. Ben bu ürünü sırf bu yüzden almışken, bir başkası asla ışıltılı bir görüntü olsun istemiyor olabilir. Herkesi memnun etmek mümkün değil.
 
Bir diğer eleştirimde ürün neden plastik şişede, hem sağlıksız hem de estetikten uzak bir görünüm sergiliyor.
 
 

 
 
Real Tecniques Stipling Brush'a gelince, onu kendimce bir "make up ender" ilan ettim. Kullandığım fondöten/krem her ne ise bunu cildime eşit bir biçimde dağıtmak için gerçekten çok büyük katkısı olduğu söyleyebilirim. Fırçanın kılları dökülme yapmıyor, yumuşak ve hafifliği de cabası.
Artı pembe, daha ne olsun! 8/10 veriyorum kendisine :)
 
Wet n wild rujlar ise favorilerim arasında,kalıcı renkleri bir harika fiyatları emsallerine göre gayet makul.

 
Swatch'u ışıktan ötürü istediğim gibi yansımadıysa da, E965 numaralı bu ruju da çok beğendim ve sıklıkla sürüyorum.
  
 
Bir başka yazımda görüşmek üzere, "bloggerlık tarih mi oluyor?" diyenlere inat sürdürelim bu tatlı platformu bence!
 

1 yorum:

la tahzen dedi ki...

teşekkür ederim