5 Nisan 2010 Pazartesi

Ezel

Bugün aşkoşumla konuşuyoruz,
A:uf sınavlarım var malesef bugün izleyemeyecegim Ezeli,gerci gecen haftada yoktu ama:?
S: Aa sana ne diceeemmm askım :o bende yeni duydum,Ezelin senaristi beyin kanaması gecirmiş sanırım ondan dizinin yeni bölümlerini yayınlayamıyorlar...
A: :S

iştee böyleee...ayaklı gazetem sayesinde bugün şok oldum :D bi cogunuz biliyodur ztn gazete okuyabildiginizdende benim  gibi sınawlarıyla boğusup atlayanlarda vardır;)Duyrulur...
Acil şifalar diliyorum burdan,bi an önce iyileşip yine kafalarımızı karştrmasını diliyorum!:)

NOT:BU RESİMDE DiZİNİN EN BASINDAKİ HALLERİ SANIRIM,bilerek seçtim bu fotoğrafı buurda bade ne kadarda düz dimi, şimdiki saçı nerde,bu nerdeeee?PEH! :P :D

NOT2:Kedi uzanamadığı ciğere mundar mı dermiş ?:O Kim demiş bunu ya cok sacma:P :D

2 yorum:

Adsız dedi ki...

evet ya 2 haftadır yayınlanmıyordu bende arastırınca öğrendim..acil şifalar olsun kendisine..

Ayshenur dedi ki...

bnde nerdeyse bnm sınawlarımdan geri kalmamam için yaptılar sanacaktımki diilmiş cnm:P