28 Mart 2010 Pazar

Avon Advance tecniques Daily Results serumu

Artık naçizane bi kaç tavsiyemi bende paylasmak istiyorum böyle deneyip ciddi iyi performans aldıgım ürünleri bu her ne olursa olsun yazcam gerci pembe kirazın bi yazısında dediğimiz gibi bu yüzden cok fazla alıyoruz tüketemeden bırakıyoruz eskitiyoruz ama daha dikkatli olmalı saddece işmize gercekten yarayanları almalıyız
ben bu ürünü yıllardır biliyorum..Daha önce elidor'un ısıldayan parlaklığını kullanmıştım oda harika kokuyodu ama bi türlü bitiremedik iki kişi kullandıgımz halde aylardır,ama bu ürün ölemi insanın kullandıkca kullanası geliyo valla kokusu verdiği yumusaklık cok kalıcı canlar hepinize tavsiye ederim ve fiyatıda 7TL falan oluyo  genelde..

3 yorum:

.cRn. dedi ki...

Bende kullandım bu ürünü ama sırf kokusu içindi :D onun dışında pek bir iyiliğini göremedim sanki.Saçlarımla alakalıdır belkide.

Ayshenur dedi ki...

.cRn. evet aslında asırı bi iyileşme olmuo sonucta o sac kırılmışsa onun ilacı kestrmek oluo ama sacı yatıştırıcı ve yumusatıcı bi etkisi varya o özelliğini cok seviyorum cnm!

Adsız dedi ki...

bende bayıldımm mmmmmmm herkes alsınnn bu cok ıyııııı