1 Temmuz 2010 Perşembe

1 Temmuz ve indirim Çılgınlığım :)

Çok seviyorum bu indirimlerin ilk günlerini,her yer ama her yer fiyatlarını az-cok indiriyo cepler gülüyo:D
İlk defa bu sene cok bekledim 1 temmuzun gelmesini..
Bugün Gordiondaydık aşkımla beraber ve bi sürü ciciş kaptım bakın bakalım sizde begenecekmisiniz?
Ayrıca herkes kim ne aldıysa lütfen paylaşsın bunlarıda merakla bekliyorum ;)
1.Zara boyfriend kot şort 49.95
sezonda boyfriend pantolon edinmiştim yine zaradan simdide sortunu aldım:)Rahatlıkları tam bana göre!

2.Zara kot şortumda önündeki tatlımı tatlı mı tatlı fiyonkuyla berni kendimden gecirdi:D 35.95


3.Zara T-shirt 19.95

4.bershka çanta:bu canta ztn 34.95 gibi bişiydi 29.95 e düşmüş :)
Rengi tam yazlık ve postacı cantası tipi old için yine benim tarafımdan kapıldı...

Almanın sekil 1-a da görüldüğü gibi cidden bi sonu yok ya hayırlısı!
                                    
                                                                              xoxo


5 yorum:

Tropik Rûya dedi ki...

Canım fırsatı kaçırmamışsın hemen kapmışsın ilk günden güzel güzel şeyler. Hepsi de çok kullanışlı vfe güzeller. güle güle kullan. bıu arada mim içn teşekkür ederim. Yaptım bitirdim ;)

Lovebug dedi ki...

Fiyonklu eteğine ve çantanın rengine bayıldım.

Bende buguün alışveriş batağına batanlardandım.=)

http://lady-love-bug.blogspot.com/2010/07/bugunun-alsveris-clgnlg.html

Ayshenur dedi ki...

tropik rüya:cok tşk ederim cnm bgendigine sevindim;)

Lovebug:fiyonklu olan şort tatlım ama haklısın etek gibi duruyo..Ayrıca seninde begenmene cok mutlu oldum

Stil Direktoru dedi ki...

fiyonklu etek süpermiş kuzum bir tur versene :)

Ayshenur dedi ki...

sevdiiinn dimiii sende?:) cok tatlı o cok bncede ama şöleki o bi şort!:)

ayrıca ayıpsın cnm verdim gitti;)