3 Temmuz 2010 Cumartesi

Rober Hatemo / Hurra

Kafamın oldukca yorgun olduğu şu günlerde keyif aldıgım bi kaç şeyin arasında yeni yazlık şarkıları dinleyip anlıkta olsa keyiflenmek...

Bu şarkılardan biride Rober Hatemo'nun yeni hiti Hurra ama şarkıyı kim dinlese "neyy?ne diyor yahu bu adam?"dediği için ve şarkıyı dinlerken ne kdr uğraşsamda çoğunu anlayamadıgım için şarkı sözlerine baktımda cocugun ne demeye çabaladıgını anlar gibi oldum..Ama zaten sözler o kdar sacmaki bakmasamda olurmus dedim:D şöyleki:

Gözüm kamaşıyorsa inan onsuz
Sevgilinin koynuna uzanmışın plajda
Eski aşklar aklını yalıyor kıyısını
No ne no hayır birdahamı seninle
Na ni na asla artık günlük aşklarda
No ne no hayır birdahamı seninle
Na ni na asla saldırıyorum hurra
No ne no hayır birdahamı seninle
Na ni na asla artık günlük aşklarda
No ne no hayır birdahamı seninle
Na ni na asla saldırıyorum hurra

Devamındada Doğru söylüyor ajda fln diyip onaylıyo ajda aplasını,dedikleri anlaşılmıyo hafifte pelteklik odugu için sanırım ama en azından saygıda kusur etmiyo Robercik! :D:D:D


Böyle bi eleştiri yapmamın nedeni bişey farkettim son dönem popçuları yazın 2 ay dinlenebilmek için billur gibi seslerini çöpe atıp "no ni na" şeklinde şakıyolar..gitcem-gelcem-yapce-etcem şeklinde sözleri var parcaların:S
şarkı sözü,beste vs. kalitesi giderek düştü ve düşmeyede devam edecek  bana kalırsa..
 
Buna diğer örnekler:Berksan-Beni Seviyor
                              Tan-Taş yürekli

Bu şarkılarıda dinlerseniz ne demek istediğimi anlayacagınızı düşünüyorum;)Beni dinlediğiniz için tşkler!

2 yorum:

Tropik Rûya dedi ki...

sonuna kadar katılıyorum sana :) Valla her yaz sadece 1 yazcık blki en fazla 15-20 defa dinlenip de katlanılabilecek şarkılar :S Ama ben bunları dinlememiş idim :) Du bir dinleyim. Yorumların için biz teşekkğr ederiz tatlım ^_^

Ayshenur dedi ki...

aynen öyle cnmm ya bide dediğim sarkıları dinlesen n demek istediğimi tam olarak anlayacaksın..
Kaliteli işlerrr bekliyoruzzzzzzzzzz!!!!