3 Eylül 2010 Cuma

..Av Mevsimi..


Merakla beklediğim bi film bu "Av mevsimi"...
Kadroyu ilk gördüğümde cok iyi bi iş çıkacagı belli demiştim filmin fragmanları da esrarını korusada bunu dogruluyor,ztn filmin yönetmeni'de Eşkıya ve Gönül Yarası filmlerinin yaratıcısı Yavuz Turgulmuş..Böyle filmler yani bu filmin referansı
Artık bize Aralığı beklemek kalıyor.. ;)
Film,Bir cinayet araştırması sırasında hayatları altüst olan üç polisin hikayesini konu alıyormuş muş muş:)

Ayrıca Cem YLMZ n kdr ciddi deği lmi filmin afişlerinde,"önümüzdeki sinema projesinde komiği oynamıcam " dediğini hatırlıyorumda bu kdrını da beklemiyordum:)

2 yorum:

hayat güzel dedi ki...

bu kadrodan mükemmel bişey çıkacağı kesin... aralık ayını bekleyip görücez:) bloguma beklerim:) sevgiler...

http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/

Ayshenur dedi ki...

hayat güzel:Kesin olan bişi varsa kalteli bi yapım bizi beklio;)
ayrıca tabi hemen geliyorum bloguna;)