2 Eylül 2010 Perşembe

Inception & Sevgiliyle Gez ToZ : )

Demiştim yaa mutluluklarım kısa süreli gibi ve yaptıklarım çok tat vermiyor fln diye,Bugün öyle değildi ve bende bunu hem sizlerle paylaşmaya hemde mutlu oldugumu burayada yazarak bu düşünceyi kendime telkin etmeye karar verdim:)(40 yıllık psikanaliz uzmanıyım ya )heheh:)

Konumuza dönersek,bugün güzel bi ramazan aktivitesi olan sinemaya gitmeye karar verdik sevgülümle,ve düştük Kentpark'ın yolllarına..Kentpark'ı vurgulamamın nedeni aman Ankara'mın bir avm'si üne kavuşsun diye degil elbette!:)
Burası yeni acıldığı için,Ayagınız alışsın mantıgıyla olsa gerek, sinema bileti hem ögrenci hem tam 7 TL,ayrıca bide GNCTRKCLL kampanyası da vardı bu yüzden hayatımın en ucuz sinema biletini almış bulunmaktayım:) sadece 3.5TL..Al sana mutluluk nedeni :p :)
Cok garipsediğimizden bunu bırak blogum, daga taşa yazasım var yani..:D

Biri bana acıklayabilirmi büyük şehirlerde Sinema biletleri neden bu kadar pahallı ?
o oynayan film söz konusu olan biz olunca,extra maliyetli mi oluyo ki?:S

G.Civaoğlu gibi günün olayının kritiğini de yaptıktan sonra devam edebilirim:)

Neyse gidecegimiz film ztn belliydi konusuyla bizi cok etkileyen Inception...!Yorumlarını okuyunca "bu ne yaw" demiştim 3 saat sonunda filmden cıktıktan sonrada aynı yorumum gecerliydi;)cidden cok etkileyici bi filmdi ztn oyunculuklara laf söylemeye gerek bile duymuyorum..Neden böyle filmler Türkiye'de yapılmazki diye söylene söylene cıktık...Yalnız cidden yorucuydu hem konu,hemde 3saat olmasından mütevellit;)Ama izlemeyen kaldıysa kesinlikle öneriorum ztn gelmiş gecmiş en iyi filmler listesinde 20. sırada olan bi film bunuda ekleyim!

Ardındanda iftara kdr gez toz alışveriş hali söz konusuydu ve beni can evimden vuran bi ayakkabı gördüm nine west'te..Kendisi asagıdaki resimdekinin siyahıydı(onun kenarıda gri-beyaz çizgiliydi)

Tamamdır dedim almaya kara verdim diger tekini istedimki ne göreyim diger teki cizilmiş rugan oldgu için soyulmuş burun kısmı:(:(:(
Ve tabi benim umutlar pofffff!40 yılda bi topuklu ayakkabı begenmiştim onuda alamadım ya ama aramaya devam edicem baska subelerde belki bulurum die düşünüyorum küçükte olsa bi umudum var hehe:D
Sizde sehrinizdeki Nine West'te bunun siyahının 6bucugunu görürseniz noluuurrr bana haber verin yahu!
Neyse gez dolaş yorulduk biraz soluklandık,foto cekilmeden de olmazdı tabi bu canıımmm aynanın önünde bende eksik kalmadım tabisiiii:D

Bugünlük benden bu kadar..       Mutluyum..
                                            Mutlusun..
                                         Mutlu...
Ve yeniden Söz sende G.Civaoğlu :P

7 yorum:

cecilia dedi ki...

çok iyi yapmışsınız cnm bu filme gitmekle. aklı mantığı zorlayan filmleri seviyorum . ayakkabı güzelmiş ama kısmet işte,umarım aynısından bulursun, resim de çok hoş, dekor süper, bende böle hoş bi ayrıntı bulunca kaçırmıyor poz veriyorum :)

Syhn dedi ki...

ben gnctrcll kampayasında kaldım!!
başlamış mı?
yaşasın!!!
hakikaten çok sevindim ohh be :)))

bu ayakkabıyı sordursaydın ya hangi magaza numaram ve rengi var diye.. onlar sistemden bakıp söylerlerdi sana.
yoksa tektek ara nine westleri olacak işte değil :)

Ayshenur dedi ki...

cecilia;ewt cnm bnm geRcekten muhtesemdi film ayrıca evt cnm inş bulurum yaf..

Syhncım gnctrkcll kampanyası orda vrdı valla cnm!bnde sasrdm ve sewndim :)ayakkabıyıda nine westte dgl ykmnin icndeki nine westte grdüm onlarada sordum tabi ama baska bi yerdeki ykmdede yok dedi ama bilmyorum işte cnm

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

ben daha izlemedim bu filmi aklıma koydum bugün izlicem:)


http://modavehobiperisi.blogspot.com/

bloguma beklerim...

Ayshenur dedi ki...

moda ve hobi perisi:Bencede mutlaka izlemelisin cok farklı bakış acıları var filmde cok etkilencegini düşünüyorum!ayrıca gelirim tabiki blogunada;)

Unknown dedi ki...

Kentpakta sinema olayı gerçekten süper bloglarda böyle Ankara esintileri gördükçe seviniyorum hehe:) Ben de kentparka bir sinema iki rossman için gidiyorum artık:)
Bloguma göz atmak istersenizzz

http://alisverisdellysi.blogspot.com/

Ayshenur dedi ki...

bnde ankaralı bloggerları görünce ayrıca mutlu oluyorum!:)
blogunuda takibe alıyorum tabiki;)