3 Aralık 2010 Cuma

Vicky Cristina Barcelona

Ne zamandır sıcak evimde oturupta film izleyip post yapmamıştım aslında sizinle paylaşmak istediğim izlediğim bisürü film oldu ama bayram tatili fln derken kaynadı gitti...Bugün eve erken dönmüşken ne zamandır beklettiğim filmlerden biri olan Barselona'yı izledim..Filmi hem çok beğenenleri ve hem dehiç begenmeyenleri görüp şaşırmıştım açıkcası,filmi izleyince bunun nedenini anladım..Film biraz bizim ilişkilere affettiğimiz değerleri sorgulamamızı saglıyor sanırım..Bu yüzden ya çok begenenler ya da hiç beğenmeyenler var..

Ben begendimmi diye sorarsanız:)Film kesinlikle konu itibariyle oldukca değişikti,oyuncular bi harikaydı hele Javier Bardem'e verilen imaj öyle bi oturmuşki o değilse bi başkası olamazdı;)But ummm..dediğim şey bu filmde de ortaya cıktı,yani bu filmi izlemezsenizde bişey kaybetmezsiniz 

Son olarak; "Nine" 'ın ardından bu filmi izleyince Penelope'nin artık örn, normal bi ev hanımı veya bi yönetici asistanı rollerinde nasıl oynayacagını düşünmeye başladım,uçuk rollerin oyuncusu mu olmaya başlamış ne?=)

7 yorum:

Kürksever dedi ki...

Bence de çok güzel bir film. Penelope Cruz ve Javier Bardem'in oyunculukları şahane, ama kusursuz güzel Scarlett Johansson hakkında ne düşüneceğimi bilemiyorum. Yani onun canlandırdığı karakter de alabildiğine gerçekçi, ama sanki Scarlett kendini oynamış gibi geldi bana.

Ayshenur dedi ki...

bncde scarlet kndini oynamış yaa bnde aynısını düsndüm inanırmsn!ama kusrsz guzel olduguna katılmıyorum sadece cok cekici

sophie'nin dünyası dedi ki...

scarlett hem tatlı, hem güzel, hem çekici bence.
film ise çok eğlenceli,izlenesi.

Ayshenur dedi ki...

sophie:ilginçti cnmm yaa,cok eglenceli diildi bnce ama sarıyodu bu bi gerçek;)

yanmaneee dedi ki...

supreme hoodie
adidas tubular
yeezy shoes
kyrie 5 spongebob
vapormax
lebron 17
yeezy shoes
nmd
air max
yeezy boost 350 v2

teatheth dedi ki...

replica bags in dubai 7a replica bags meaning replica bags toronto

veloughs dedi ki...

z4m62e4z15 s7l71j7i77 s9i73z0t78 n7h10p8x89 t0c14x5t71 r3r85d4y98