30 Aralık 2010 Perşembe

Yeni Yıl Dileklerim :)

Şunun şurasında yeni yıla saatler kala elbette sıralıcam yeni yıldan beklentilerimi ve yıl sonunda gerçekeşenlere tik atıcaz kısmetse:)

1)Öncelikle tabiki saglık mutluluk huzur ve aşk diliyorum bana ve aileme :)
2)Okulumu en güzel şekilde bitireyim
3)Çok güzel bi mezuniyet balom harika bi mezuniyet elbisem olsun :)
4)Sevdiğim insanlar hep yanımda olsun
5)Birlikte katıla katıla gülebileceğim hiç çekinmeden ağlayabilecğim (Allah ağlatmasın),akşamları buluşup gezebileceğim,leb demeden leblebiyi anlayacak yeni yeni kız arkadaşlarım olsun:)
6)Saçlarım çabucak uzasın,(eskisi gibi) upuzun olsun
7)Sevgilim yeni yılda artık hep yanımda olsun
8)Dişlerim Tarkanınkiler kdr beyaz,gözlerim Olivia Palermo'nunki gibi parlak olsun:p
9)Mağazalarda neyi elimi atsam onda indirim olsun:D
.
.
.
Bu dilek listesi böyleee uzaaarrrr gideerr..En iyisi mi ben kendim ve herkes için ortak bi dilek dileyim:
Yeni yılda herkesin sevdikleriyle mutlu huzurlu,aşk dolu yeni bir yıl geçirmesini diliyorum!


6 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

heheh güzel bir yıl seni bulsun :)

Ayshenur dedi ki...

pembe fiyonk:cokk saol cnmm sanada mutlu bi yıl diliyorum :*

üzüm kuşu dedi ki...

bütün dileklerin kabul olsun inşallah:)

Ayshenur dedi ki...

cemrecimm amin bitanem hepimizinkiler kabul lsun inş;9

Duygu dedi ki...

mutlu mutlu yıllaaar tatlım sana:)bütün düşlerin gerçek olsun bu yıl;)

Ayshenur dedi ki...

duygu:cnmm bnm yaaa inşşş dediğin gibi olur tşkler güzel dileklerin için:*