2 Mart 2011 Çarşamba

Mezuniyet Elbisesi için Yardım

Bu yazıyı yazıyorum ama umarımkendim çalıyo kendim söylüyo gibi olmaz,hala bi umut erişim yasağının kalkacagını bekliyorum çünkü alınan bi karar çok anlamsız..!
Neyse..
Bu sene üni.de son yılım ve 6 Mayıs'ta mezuniyet balomuz var o yüzden artık son 2 ay kalmışken balo için hazırlıklar da başlamalı :)
Öncelikle sorunumuz elbise tabiki!
 Elbisede istediklerim ise tek omuz ve uzun olması..Asagıdaki renklerde de olabilir çünkü beyaz tenli ve sarısınım ama nerelere bakiim sizce,nerelerde güzel modeller bulabilirim Ankara'da?

Lütfen sizde fikrinizi söyleyin,erişebildiğiniz kadarıyla?Gerekirse bu postumu tekrarlıcam



Bunlarda "bu renk olabilir" dediklerim:




Sacımı ise abartısız bi yan topuz seklinde düşünüyorum:

9 yorum:

Ms.Alonso dedi ki...

Öncelikle tebrik ederim. Darısı başıma :)
Sen daha pastel bir renk düşünüyorsun anladığım kadarıyla. Ben kendi adıma konuşayım belki fikir verir. Pudra, bej gibi bir renk ve uçuşan bir elbise tercih ederdim. Masumiyeti ön plana çıkarır diye düşünüyorum.
http://4.bp.blogspot.com/__hiScXDr9-w/SbTMn33i15I/AAAAAAAAAs0/D3Q5GhuBaUM/s1600-h/charlize_theron_single_shou.jpg
Resimdeki elbisenin desenleri ağır olmuş dediğim gibi uçuşan bişey olmalı ama rengi güzel, saç şekli ve makyaj da çok hoş durmuş. Tabi senin istediğin daha önemli ama bence sarı saç zaten iddialı, elbise ve makyajla dengelemek gerekir diye düşünüyorum. Umarım hayalindeki elbiseye kavuşursun :)

Ayshenur dedi ki...

Ms.Alonso:Çok tşkler cnmm darısı basına..Pastel bi renk düşünmüyorum krem fln cnkü ztn beyaz tenliyim ruh gibi olurum:) gerçi resimdeki gbi bi elbise bulsam hiç düşünmemde bulamayız gibime gelio anca diktirirsen olabilir gibi:S

cecilia dedi ki...

mercan rengi, yeşil, mor gerçekten sana gidecek canlı renkler, bence siyahı hiç düşünme açık tenli olduğun için beyazı da bu renkler sana yakışır tatlım uzun ve tek kollu seçimini ise çok beğendim, doğru bir seçim ve saç kısmı da öyle ;)

fashiONözge dedi ki...

cameron diaz ın elbise bence harika sana da oolur bence.yalnız dıkkat et bak herkes tek kol giyebilir :(

Gök dedi ki...

ilk elbisenin üst kısmı çok hoş,rengi de ama eteklerini pek sevmedim..

Ayshenur dedi ki...

cecilia:begendin yani..Cok sevndm cnm,tabi önmli olan bole seyleri nerden bulabilcem ama hyrlısı:)

özge:evt o bnmde aklımı kurcalıo cnkü bu sene en moda modelmış onuda sonradan ögrendim,ama ben tek omuz istiyorumm yaa n bilim du bakalım

Ayshenur dedi ki...

Gök:Cnm onlar ztn keske olsalar yoksa nerden bulalım o kdr hacimli şeyler..Ben onada razıydım keske onu bulsamda alsam:D

Siyah Süt dedi ki...

tek omuz kısa elbiseleri çok seviyorum..sondan ikinci fotodaki elbisede çok şık :)

Ayshenur dedi ki...

Siyah Süt:bncede cnm ne bulcam bakalım arastrmalar basladı:)