11 Mart 2011 Cuma

Vizyondakiler:• Zoraki Kral •


Bu buzz gibi ankara gününde sevgilimle beraber tuttuk sinemanın yolunu..Aslında İncir reçelini izlemek istiyodum bi türlü fırsat bulup gidememiştik,geç kalmışız sanırım artık Ankara'da sadece 3 sinemada ve 3er seans oynuyomus suanda bu yuzden bi film seçelim dedik..
Bu filmin sadece 12 dalda oscar adayı oldugu çarpmıştı kulagıma baskada pek bişi bilmiyodum iyi ki de bilmiomusum dedim yoksa böyle etkilenmezdim gibime geliyo..

Film herşeyden önce çok gercekti,
Konusu da oldukca değişikti..bazen kendi hayat koşuşturmamıza öylesine dalıyoruz ki etrafımzdaki insanlar neler yaşıyor,neler hissediyor bunları gözden kaçırıyoruz sanırım..
Şu kadar söyliyim:
Kralsın ülken savaşa gircek ve senin tek derdin yapman gereken konusmayı yapabilmek...
Benden bu kadar izlenmeye değer oscarlı bi film odugunu düşünüyorum;)

4 yorum:

cecilia dedi ki...

merak ettim cnm şimdi, oscarlı olduğu için de ilgimi çekiyordu ama anlatınca gitmek farz oldu, daha listemde başka filmlerde var, umarım vizyondan kalkmadan yetişebilirim hepsine :)

Ayshenur dedi ki...

cecilia:İlgincti cnm yaa film.herşeyi izliyoruz bole filmide izlesek n kaybederizki ;)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Oscar öncesi izledim bir ara sıksa bile kesinlikle güzel bir film azim öyküsü sonuçta.

Ayshenur dedi ki...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ Katılıyorum cnm bole hayatlarda var dogruuu yaa olmuştum ben;)