22 Haziran 2011 Çarşamba

Ne Giydim:Fuşya&Siyah

Heyy Girlzzz :)
Ankara'da hava yeni düzeldi ve inanın montları-hırkaları yeni çıkardık üstümüzden sandalet fln yeni yeni giymeye başladık :)

Hazır hava güzel ve polenler azalmışken bi de Kuğulu park'a da gidelim değişiklik olsun dedik
kombin detaylarına gelirsek fuşya benim en sevdiğim renk,siyah ise en sevmediğim..:D
İkisinden ne cıkacak bakalım ortaya dedim ve giydim!
Pek tabi bu gömlek-harem pantolon kombinim kuğulu parka göre ayarlanmadı belirtmek isterim:)Ne alaka olmayın yani :)




Bu arada saçımı kestirdim yaklaşık bir yıl sonra,bi süre daha kısa saclıyım,ama sanmayın ki bundan hep mutluyum,sacım uzunken kısa saça,kısayken uzun saça özenip duruyorum,çogunuz gibi:)



Biraz dinlenme zamanı:)
Tabi buarada hemen şipşak =)


Gömlek:Koton
Harem pant:ZARA
Sandalet:ELLE SHOES
Çanta:Zara











11 yorum:

VeRRy MeRRy dedi ki...

canım çok şık olmuşsun çantanın aynısından bende de var :)

Ayshenur dedi ki...

VeRRy MeRRy :tşkler cnm bnm,cantayıda ben bavul gibi kullanıyorum herseyi alıo muhtemelen sende ölesindir:)

A.Şahin dedi ki...

park sana ayak uydurmaya çalışıyor diyelim :)

Ayshenur dedi ki...

A.Şahin :iltifat gibi alırım ama ben bunu :p

Un peu de tenue ! dedi ki...

Canim pembe sana çok yaki$iyor, siyahla da çok güzel uyum olmu$ ;)çantani çok begendim ! ^^

Saçini her zaman çok begenirim, halada öyle ;)

Öpüldün !

Ayshenur dedi ki...

cnmm bnmm cok tşk ederım saclarımıda kestrdım yıne bi uzun halını özledım ama yaa :(

cecilia dedi ki...

bende çok seviyorum fuşyayı cnm, ayrıca çok yakışmış sana, çok beğendim ;) bu arada sen buna kısamı diyosım ben daha kısa kestirdim şimdi anca seninki halini aldı. ama kesinlikle insan pişman oluyo :)

Ayshenur dedi ki...

cecilia:saol cnm bnm kısa degil tmmda hıc uzamadı 1senedr saçım cnm yaa :))

Scissor Hands 81 dedi ki...

harika olmuş elin değmişken biraz daha kısaltsaydın keşke

Ayshenur dedi ki...

scissor Hands 81:bu bile bana yetti daha kısaları daha sonra inş :)

Scissor Hands 81 dedi ki...

bence omuzlarına kadar kısat gözünü karartıp