6 Haziran 2011 Pazartesi

Oscar goes to Black Swan :)


Artık tatile girmiş olmanın verdiği büyük rahatlıkla biriken filmleri bir bir izliyorum(:
Seçtiğim ilk filme bakarmısınız Allah aşkına!:D

Böyle bi film yok bayanlar baylar,türünde yazan "psikolojik gerilim" AZz kalmış diye düşünüyor ben bunu "psikopatça gerilim" diye değiştiriyorum

Büyük çogunuz zaten filmi izlediğiniz için bi kaç küçük değinmekten kaçınmıcam:
bildiğiniz gibi Natalie PORTMAN,bu filmle en iyi kadın oyuncu osarı'ını almıştı
filmi izleyince bin kere haketmiş olduğunu anlıyorsunuz bi kere;)

Çünkü sıra Siyah kuğu'ya gelince resmen büyülendim,ağzım acık izledim


Filmi araştırırken dikkatimi çeken bi detay:
Aronofsky bu filmden Portman’a ilk defa 2000 yılında bahsetmiş bunu biliyormuydunuz yani tam 10sene beklemiş:O
Ama kesinlikle de değmiş,film hem insanı büyülüyor (ki baleden nefret fln ederim),hemde gerim gerim geriyor...
Sonracığıma bağlantılar çok güçlü,
dikkatli film izleyenlere daha çok şey söylüyor,
vs.
vs.
Ama sonu beni aşır etkilemedi bunuda eklmeden geçemicem,
Neyse hala izlemeyenler varsa mutlaka izlesin,tavsiye ederim ;)

Puanı:10/9

4 yorum:

youknow dedi ki...

en bayıldıgım sahne siyah kuguda kanatlanıp siyah kuguya dönusmesi :D offf harikaydı o sahneyi yuzlerce kez izlerim

Ayshenur dedi ki...

youknow: ayyy evet ya olaganüstüydü ben filmden öle böle etkilenmedim cnm yaa:))

Syhn dedi ki...

ben daha izleyemedim izliycem izliyceemmm :))

Ayshenur dedi ki...

syhn:izlemelisin cnm mutlaka,bu film,bu oyunculuk kaçmaz ;)