12 Mart 2010 Cuma

Bounty Hunter Galası

     Gerard Butler ve Jennifer Aniston beraber film cekerde ben bloğumda yer vermemmi!ikisinide ayrı ayrı cok severdim( hatta gerard'a bayılırdım )da ikisinin beraber film cekmesi cifte kavrulmuş gibi geldi!baksanıza nerdeyse yakışıyolar dicem Çünkü cok benziyolar birbirlerine ama ideal çift gibi diilde daha cok abi-kardes olsun en iyisi bunlar:)
Gerard Butler'ı ps.i love u da tanıdım sonra the ugly truth da izledim(ki burdaki rolü cok sekerdi)eminim herkes bnm gibi düşünüyodur baksanıza ne kadar da hoş ?
Bide jennifer'ı inceleyelim:
Elbise-ceket kombini olmuş ztn rahat giyinmeyi cok sevdiğini düşünürsek tarzını bi kez daha yansıtmış ama ben merak ediyorum bu kadın sacından niye hiç sıkılmıyo tmm bnde hiç sıkılmıyorumda  ne bilim o ünlü biri :D:D:D



Bakalım ne zmn girecek Türkiye'de gösterime girecek mrkla bekliyorum..

4 yorum:

kürk mantolu madonna dedi ki...

cnm ben de bi ödülün var alır mısın rica etsem:)

Ayshenur dedi ki...

almammı:)

Aysan dedi ki...

Çok şık ve eğlenceli bir blog.Bu arada jennifer'ı ben eskiden pek sevmezdim.İtici bulurdum her zaman ama son günlerde o kadar sevmeye başladım ki kendime şaşırıyorum:)Her zamankinden daha güzel.Yaşlandıkça bu kadar güzelleşenede pek rastlamadım.

Ayshenur dedi ki...

cok ama cok tşk ederim cnm begenmene sevndim bnde senin blogunun sıkı takipçisi oldum;)

ayrıca kesnlkle katılıyorum yaş aldıkca daha bi taş gibi oldu sankim:)