18 Mart 2010 Perşembe

özlem nasıl güçlü bi duygudur ya!

     Canım acıyor evet,şuanda böyle bi post yazıp ilerde bunu hatırlamak istiyomuyum hayır!ama elimden baska bişi gelmiyo hissizleştm giderek,daha alıngan mutsuz içine kapanık,kırgın yapıyo beni sensizlik,böyle bi duyguymuş demek özlemek...herkese, herşeye hatta bazen özlediğine karşı kırılıyomuş,küsüyomuş insan...
    
     Soruyorum canımıniçi ne var yanımda olabilseydin,varlıgınla mutlu huzurlu olabilseydim kendim için istemiyorum sadece bunları..Senin halinde ortada tabiki..Bu yazı ztn bizim allaha duamız,niyazımız bitanem!
Kalbim o kdr ağır, ellerim o kdr güçsüzki ancak bu kdr ifade edebiliyorum kendimi...
     
    Gelecek güzel günlerimizi düşünüyorum,beraber olacagımız güzel güneşli günleri,gidecegmiz yerleri,şakalaşmalarımızı,heyecanımızı,saatlerce dırdır etmelerimi cenemin hiç durmamasını,gözlerindeki parıltıyı..Hepsini o kdr özledimki,sabırla bekliyorum sevgilim seni!
ARTIK GEL...!

3 yorum:

Çağla dedi ki...

Allah kavustursun aysenurcum :/

C3Moi dedi ki...

Seninkisi özlem...
Onun adı da ayşenur ve beni hiç uğruna bıraktı. Yazı bekliyorum bende anıları aklına gelsin de aşkı depreşsin die. Ya gelmezse..? Benimkisi acı seninkisi özlem şükret haline boşwer :(

Ayshenur dedi ki...

bariacım:amin cnm bnm inşşşş!

C3Moi:adaşım demek..:S en kötüsüde ask acısı sanırım haklısın ama üzülme ya,hyrlısı budur belki!kim bilir...