23 Haziran 2010 Çarşamba

3 Günde 3 Film

Geçen dönem öyle hızlı geçti öyle koşuşturmalı geçtiki ne gezdiğiden bişi anladım nede koca bi yarı dönemin nasıl gectiğinden..Hal böyle oluncada izlenmemiş bi sürü film vardı...Tatilin baslamasıyla hemen basladım bende dvd keyifine;)

1)YAHŞİ BATI

Ben Cem Yılmaz'ın yaptığı birşeyi begenmedim demedim daha cünkü her işinde zeka pırıltıları var..Düşünülmüşlük var gülmece,Eğlenmece var...ee daha ne isterim
tabi yahşi batı için eksta bol bol küfürde vardı ama biz KÜFÜR'e GÜLEN BİR MİLLETİZ:(:S
Senarist enayimi bunu kullanmayacakmı,yapımcı bunu çekmeyecekmi?
Buarada bunu ilk sinema gecemizde E. ile izledik o hala gülüo:D

2)ROMANTİK KOMEDİ

Dün Canım arkadasım D ile izledik hade len böyle bi hayat mı varmış tüm taktikler tutuyor,tüm planlar işliyo,iyiler kazanıyo,hemen iş bulunabiliyo..Bura nereyse bizde oraya gidelim dedik ama cok eglendik tabi...Didem(Sinem Kobal) ve Gürgen Öz oldukca sempatiktiler yaaa herşeye ragmen:)

3)NEFES:Vatan sağolsun

Bugün sevgilimle izledik..O kadar etkilendimki anlatamam eve dönüş yolu bitmedi bana inanın...Ah dedim neden biz böyle çile ceken bi halkız..:(kardeşi kardeşe kırdıran ve annelerin gözünden yaş akıtan herkese ve buna yardım ve yataklık eden Kıtaları kocaman beyinleri küçücük devletlere Lanetler olsun!


Hiç yorum yok: