21 Haziran 2010 Pazartesi

Beyaz Saat Alternatifleri

Yaz geliyor gözümüz yine yavaş yavaş renkli,beyaz saatlere kaymaya başlıyo..Bende bir beyaz saat tutkunu olarak sizler için sectiğim favori modellerimi biraraya getirdim..

Guess Collection'ı kim sevmez...Ortadakiler sanırım benim ilk cıktıgından beri favorim..Cok payam olsun o zmn siyahı da dahil tüm renklerini alcam..Nihahahah!:D


Bunlar arasındaki 7 farkı bulun desem zorlanırsınız sanırım..Hepsi farklı marka,Fiyatları birbirinden cok farklı ama gariptirki hepsinin dizaynı aynı nerdeyse ama tabi bunlardanda en favorim DKNY oldu..!



Bunlarda beyaz saat severlere Farklı alternatifler..yine hepside birbirinden havalı ve hoş..Peki siz en cok hangisini begendiniz???

6 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

Guess'ler benimde favorim süperr :)

Lokum Hanim dedi ki...

Dkny favorim begendim onu =)

xoxo dedi ki...

Guesste baştan 3. modele bayılmştm ama fiyatına 1.250 tl deynce aslında o kadarda güzel olmadığını anlamıştım:p:D

Ayshenur dedi ki...

kozmetik perisi:evet tatlım guess bu işi biliomu ne:P

zuzu:Ve en uygun fiyatlısı o die hatrlıyorum varya tatlım..;)

.cRn. :Cok güldüm yorumuna tatlım cnkü tıpksının aynısı bi tepki vermiştim fiyatını ögrenince artık calışınca para kazanınca görüşürüz die vedalaştım kendisiyle:D

Tropik Rûya dedi ki...

Ben de şu ikinci sıradaki birbirinin aynı dizayna sahip olanları beğendim. Vee evet en güzeli DKNY :))

Ayshenur dedi ki...

Tropik Ruya:Bence bloggerlara dagıtsınlar birer ikişer völe olmadı hepimizin gözü kaldı:)