19 Haziran 2010 Cumartesi

Sizce en iyi (öğrenci) Kredi kartı hangisi???

Bankalar ve kredi kartları bi uzmanlık alanım gibidir;)o kdr cok deneme yanılma yaşadım ve halada yaşıyorumki düzgün bi kredi kartına ihityacım var!
Şimdi öncelikle size hangi kartları kullandıgımı sıraliim:

1)İş bankası /Maximum:İlk üni.ye basladıgım yıl yani 2006da almıştım işte üniversiteli adlı kartını niyeyse herkes bi bu kartla baslar o yıllarda hiç bi alışveriş yptıgım magazaya taksit yapmıodu ona ragmen bu seneye kdr kullandım limiti sadece 300Tlydi eksi yanı buydu bence!

2.HSBC/advantage kart Limiti 500dü istediğim yerlerdede 3 taksit yapıyordu ama hiç kampanyası olmuyordu hiç chip/para puan veya bonus artık ne derseniz deyin birikmiyordu 1bucuk yıl kullandım 1 bucuk tl fln birikmişti kart ücretide 10 liraydı ögrenci kartı oldugu halde..En önemliside atm veya sube bulmakta inanaılmaz zorlanıyordum:(iptal etttirdim

3.Son olarakta hala kullandıgım Fortis worldcard
Güya worldcard özellikleri kazandırılmış 300tl limitcikli kartım..Bundaki sorun yine sube bulmakta zorlanmam..Ama worldpuan birikmesi fena diil bunuda ekliyim ve kart ücretide 5 TL


VE sonucta kullanmak istediğim kartta istedeiğim özellikler:
Ögrenci kartı oldugunu belli etsin bi kart ücret olmasın olcaksada cüz'i olsun
Anlaşmalı magazaları bol olsun
Almak için kefil gerektrmesin okul kimliği yeterli olsun
Limiti 500 Tl olsun:)(Dahasında gözüm yok):D
Ve azda olsa puan biriktrsin...
Sizce varmı böyle bi kredi kartı???

6 yorum:

mughetto dedi ki...

Card Finans ın üniversite kartı( Go Kart değil,mavi olan ) ve World Play Kart kullanıyorum,tavsiye ederim. Kart ücreti yok 2sindede. Ve kampanyaları bol.

Ayshenur dedi ki...

go card'ı ztn istemiodumda mavi üni kartını bilmiodum bile cnm bunu arstrcm saolda
ablam worl play'i kullanıyor sadece ilk yıl kart ücreti yok snrasında 40 lira die biliodu o sanki???

mughetto dedi ki...

Bilgim yok cnm. Aslında bankalar artık kredi kartı ücreti alamaz,kanun çıktı.Bastırmak lazım biraz. Normalde GO'da alıyorlar 25 lira,ben ödemiyorum bu parayı kapatın kartımı dedim iade ettiler ücreti.

Ayshenur dedi ki...

evet bnde aynısını demiştim anlaşalım o zmn demişlerdi hmn!;)
saol tatlım!

Lovebug dedi ki...

Son söylediğin özellikler Card Finans go kartında var.Ben kullanıyorum memnunum.

Limiti 750 lira. Kullandıkça puan biriktiriyor.
Anlaşmalı mağazaları mesela Ankamall'de dolu.Ben devamlı kullanıyorum.

Sonra 200liraya kadar faizsiz alışveriş imkanı var.Geciktirsem de çok az bir faiz biniyor en çok bu özelliği işime yarıyor =)

Reklam gibi oldu hiç sevmem ama bendeki kart durumu bu =)

Ayshenur dedi ki...

Lovebug:hmmm go card övülüyo cidden evet en iisi ona bakim ben cok tşk ederim cnm ;)