20 Ocak 2011 Perşembe

Clarie's Oje No:48

Çok yakında bi oje blogu olcam sanırım öyle hissediyorum ama yapacak bişey yok çocuklugumdan beri ojelere bayılıyorum ve hep ojelere büyük bi merakım var:D

Açıklamamı da yaptıktan sonra sizlere son favorimi takdim etmek istiyorum
Tam "gri bi oje alsam ya bide" dediğim gün buldum bu ojeyi :D
Başka bişey istesem olacakmış:d


Fotoda pek belli olamasada harika bi rengi var...Ve her kıyafetinizede uyabilio

p.s Sınavlarım sonunda bitti..Sıcağnan yazıyorum sizlere:)
çok şükür ki artık tatiilllllllll!

Babutsanın "Ta-biiiii güzeliyyymmmm" adlı nadide eseriyle oynamak fln gelio şuanda..
Artık bu nasıl bi sevinçse :D

13 yorum:

youknow dedi ki...

cok guzel bir gri oje :D bendede var bu tabiki :D bu hafta gri haftam bi göz at istersen :D

funda dedi ki...

bu ojeyi bende bilirim güzel seçim sınavlarına da çok sevindim bu arada gözün aydın:)

Ayshenur dedi ki...

youknow:Tüh bende şlk ben aldım sanıyosum cnm:P tabiki bakarım

funda:cnm bnmm bnde cok sevinçliyim coook tşkler bitanem

ikimiz dedi ki...

güzel günlerde kullan kuzucum fiyatı nekka olmuş indiirm gelmiş mi

benimadımkırmızı dedi ki...

gri güzeldir, iyidir her renge de gider:)

rebeltakipte dedi ki...

gri oje almadım hiç ama güzel duruyormuş tırnakta,bir tane de ben kapayım :)

Ayshenur dedi ki...

ikimiz:cnm vlla ben yılbaşında önce almıştım ama ojeler indirime girmiyo diye biliorum?

benimadımkırmızı:Aynen öyleymiş cnmm

rebel takipte:Bencede al cnmm o zmn ne demk istediğim anlayacaksın işte:)

pembe fiyonk dedi ki...

sınavlar için hayırlısı olsun canım.
şu ojelerden alamadım gitti :)
rengi güzelmiş canım,paylaşım için teşekkürler

Ayshenur dedi ki...

pembe fiyonk:cok saol cnmm :)
Cok güzel bi renk vlla;)

fashion house by zeto dedi ki...

Canım süper bir renk bu ama ben bulamadım bundan ya kalmamış sanırım sen aldın bana bırakmadın:))) Şaka şaka çok öperim seni fıstık:)

Ayshenur dedi ki...

zetom bnde clarieste istediğim renkleri bulamamaktan üzdariptim ama panoradakinde her istediğim rengi buldum vlla ordan al bebegm:* bnde cok öptm seni

francesca mckennitt dedi ki...

Ben de elimdekileri değerlendirip yaptım aynısını :))

Ayshenur dedi ki...

francesca mckennitt :Siayhla beyazmı karıstırdın cnm onuda yazsn pls alternatf gri olsun?