26 Ocak 2011 Çarşamba

Avon Saç Bakım Ürünlerim

Avon'un en sevdiğim ürünleri Saç bakım ürünleri advance serisi,Glimmerstick göz kalemleri ve rujları ve duş jelleri:)
Listeleyince kısaca herşeyi gibi oldu farkındayım ama mesela hiç bi cilt ürününü kullanmıyorum:)

Konumuza dönelim;bloğumu açtığımdan beri pek çok kişi saçlarına napıosunda böyle saglıklı görünüyo diye sormustu..Öncelikle kesinlikle sacım giderek daha fazla sarı oluyo ve dolayısıyla daha fazla yıpranıyo ama bu beni sarı saçtan vazgeçirmiyo,daha fazla bakım yapıyorum saçlarıma bunun içinde pek çok markanın saç bakım ürününü kullandım ama Avonun Advance serisi  bnim kokusunu,kıvamını en sevdiklerimden ve en güvendiklerimden:)

1-Advance Techiques Colour Protection Saç maskesi

Bu seri yenilendi, artık ürünler aşağıdaki resimdeki gibi.





2-Sarı saçlar için Onarıcı maske



Bu maske pembe kapaklı maskeden de iyidi ama malesef satıştan kalktı,saçı hiç ağırlaştırmıyodu ne güzel:(

2-Sarı saçlar için Onarıcı Sprey


Bunuda saçımı kurutmadan önce tararken kullanıyorum kolay taransın ve şekil almada kolaylık sağlasın diye:)


Bide suan aklıma gelen ve resmini çekmeyi unuttuğum Bu yazımda bahsettiğim Avon serumum var yine olmazsa olmazlarımdan :)
İşte bu kdr :p
tüm bunları yapsaaam benim saçım kral olur diyenleri duyar gibi oluyorum amaki inanın bende düzenli yapmıyorum keşke düzenli bakım yapsak!
En önemli önerim ise,maskeyi haftada sadece 1 kez kullanın!Ve sacınıza hangi ürünü kullanıyosanızda,çok ama çok iyi durulayın,sonuçta hepsi kimyasal!

12 yorum:

cecilia dedi ki...

bu tanıtım iyi oldu şeker ;)
ayrıca mimin var bende :*

rebeltakipte dedi ki...

Advance Techiques Colour Protection Saç maskesini bende kullanmıştım,çok güzel bir ürün

Ayshenur dedi ki...

cecilia:elimden geldiğince anlattım bitanem :)Ayrıca coook sevndim hemen yapıcam:)

Rebeltakipte:Yenisini daha cok begeneceksin o zmn onuda tavsiye ederim cnmm

New York Lover D. dedi ki...

ben avonu genel olarak pek sevmiyorum ama ilk baştaki ürün çok güzeldi, yumuşacık yapıor saçı :) ama benim sorum ojelerinnn? çok güzel görünüyorrrr ne renk hangi marka? :)

Ayshenur dedi ki...

New York Lover D. :bu soruya bi mutlu oldum bi mutlu oldum sorma cnkü bu bnm karışımım cnm:)Bi önceki yazımda detaylıca anlattım oraya bi bak istersen

New York Lover D. dedi ki...

ayyyy doğru ya yayınladığın gün bakmıştımm hahah :) dalgınlığma gelmiş canım ama çok güzel olmuşşş, çok başarılı :)

modafobik dedi ki...

Her tarafı pembe olan bloglar çok şker yahu! :)

Ayshenur dedi ki...

New York Lover D. çok tşkler cnmm böle extradan begendin ya ona ayrı bi sewndim demkki cidden basarılı:)

Modafobik:Pembiş blogları bende cok sewiorum cnmm:)

yanmaneee dedi ki...

jordan shoes
yeezy boost 700
yeezy boost
100% real jordans for cheap
curry 5 shoes
off white
balenciaga shoes
kobe shoes
moncler outlet
balenciaga

Unknown dedi ki...

check out this site cheap designer bags replica hop over to this web-site replica louis vuitton bags site link bags replica gucci

toasho dedi ki...

browse around this web-site Recommended Site web link useful link useful content important site

tatut dedi ki...

Our site w2j43c4b27 cheap designer bags replica replica bags dubai guccireplica bags neverfull gucci fake f6o11n0y09 replica bags online replica bags by joy click to read m0a42k9u58 replica radley bags