6 Ocak 2011 Perşembe

Yılbaşı Hediyelerimden en özel olanı:)

Bu sneakersı ilk gördüğüm günü hatırlıyorum hikayesi çok komikti:Metroya bincem biniş yerinde metronun gelmesini bekliyorum iki kızda iniş yerinde bekliyolar karşıda,kızlardan birinin ayagında bu sneakers,o arada tam snekers diye kafayı yediğim bi dönem niye güzel modeller TR'ye gelmioda diye hayıflanıyorum fln..Neyse metro geldi kızlar tam benim önümde gelip durdular bi konuşmaya başladılar Almanca..:s Ben yıkıldım tabi ztn Türkiye'ye gelmezki ne bekliyodum diye :(

Aradan kaç ay geçti bu ayakkabıyı Gordion Adidas'ta gördüm ve kartımda yeterli limit yok:) Ve satıcının dediğini göre 36.5-37sini bulmak zor fln filan..Neyse benim ümitler kırıldı cktım o gün ordan..Ama biricik aşkım bunu unuturmu ,yaklasık 6 7yere baktıktan sonra bulmuş bu güzeller güzeli ayakkabıyı ve tabi benii çokk mutlu etti:)


Burdan tekrar tşk ediyorum biriciğime:*

7 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Canım bak ne kadar içten istemişsin ki senin oldu sonunda:)Çok güzel seviyorum bende Adidasın sneakerslarını.Güzel günlerde kullan canım benim:)

Ayshenur dedi ki...

Zetom bnm çok tşklerr tatlım..cidden cok istemiştim sanırım ondan haklısın:)

cecilia dedi ki...

bende teşekkür ediyorumm aferin iyi kıymet bilio :)

Ayshenur dedi ki...

ceciminde gözü tuttu ya hadi yine iisin sewgilim :)

Unknown dedi ki...

güle güle kullan bende cok begendim hediyeni !!! =)

Sezsel by Sezgi dedi ki...

:DDD harıka bır hıkayesı var ayakkabıdan guzel walla :D
ne guzel ..

Ayshenur dedi ki...

Sena:tatlım cok tşkler begendgne sewndim;)
Sezgi:Saol yaaa nerdeyse ayakkabıyı begenmedigini sancm:p
saka bi yana bu yuzden daha bi degerlendi ztn:)