15 Ocak 2012 Pazar

Aslan Burcu olacaksın da bunları beğenmeyeceksin!

Biz aslan burcları nrde pul payet taş sim var orda tamamız sanırım:)
Kişiselleştirmiyorum durumu tabiki ama öyle bi sim canavarıymki bu sezon sadece ama sadece simli kazak aldım denebilir,kısacası bu sezon benim sezonumdu :)

Bi vakit bulabilsem yeni cicilerimle postlar hazırlayabilsem ama nerdeeeee?
bende hazır pazar günü bi minik boşluk bulmuşken bari hazır bu güzellikleri paylaşayım dedim :)

 





 Kaynak:Markafoniblog

En yakın zamanda yeni postlarda görüşmek dileğiyle :)

17 yorum:

hera dedi ki...

Ben çok sevmem aslında daha klasik ve sade bir çizgim vardır ama 3. fotodaki elbiseye kim hayır diyebilir ki :)

Ayshenur dedi ki...

hera:Kesnlkle cnmda aslan burcusun ve böyle ihtişamı süsü-ışıltıyı sevmiosan kesin yukselenin daha baskındr :)o kdr tipik bi hal ki bu baslık o yüzden böyle!

sunshine dedi ki...

ben normalde oğlak burcuyum yükselenim aslan aslan burcu ciddi ağır basıyor bende seviyorum nerde süslü püslü şey varsa hepsini:D

cerenim.com dedi ki...

bir kova burcu olarak bayildiiiim

Ayshenur dedi ki...

sunshine:ASlan yeterki gecsin cnm ya kişiyi bu anlamda farkılastrıyor bnce:)

cerenim.com :Bendeee cnmmm :)ne olursan ol yine de bayılırsın aslnda:D

civciv dedi ki...

off harika parcalar bunlar :)

beyaz ile uyumuna bayildim bu süslü püslü seylerin :D

paylasim icin tskler cnm <3

guzelgul dedi ki...

ilk elbise güzelmis canimm

Mein Blog/Blogum

chfashiontrend dedi ki...

kova burcuyum...bu blogu çok beğendim...elbiseleri çok beğendim...renkler çok güzel...payet harika...herşey harika ...süper...sevgiler...

Un peu de tenue ! dedi ki...

Tatlim özletmi$tin kendini ;))

Ne zamandir pullu bir ceket istiyorum ama istedigim gibi bulamiyorum ... Ikinci resimde olan ceketi çok çok begendim ama budjeme uymaz sanirim ^^

Öpüldün :*

Ayshenur dedi ki...

civciv:tskler cnm cdden cok ama cok güzeller yaa! (:

Ayshenur dedi ki...

guzelgul:evet cnm ya bende bayıldm :)

pembe fiyonk dedi ki...

yükselenim aslan ve bayıldım :)
daha sık yaz tatlımmmm

Ayshenur dedi ki...

chfashiontrend:zeki kova kadınlarndansın yani cnm süper:)ayrıca cok tskler begendysen ne mutlu bana :)

Ayshenur dedi ki...

bende sizi cok ozledm cnm yaa cok tskler:)bu kıyafetlerde sahane ama tasarmlar ya bize sadce begenmek dusuyo sanrm :)

Ayshenur dedi ki...

pembe fiyonk:vakit buldugum an yazıorum cnm bnm ama sık olamıyo malesef bu sene :( ilgn ıcın tskler opuyorm cok

sevda s. dedi ki...

Aslan değilim ama simlere paletlere parlamaya ışıldamaya bayılıyorum canım :)
En kısa zamanda yeni yazılarını bekliyoruz :)

Ayshenur dedi ki...

sevda:haklısın cnmm hepmz ısıldamaya bayılıyorz sanırım ;)vakit buldkca beraberz cnm opuyorm sni :*