17 Ocak 2012 Salı

Bordo Pantolon ;)

Eveett uzun zaman oldu görüşmeyeli :)
Aldığım yorumlardan artık bi ne giydim postu yapmamın gerektiğine karar verdim
İnanın -8 derecede çektim bu fotoğrafları ve donma korkusu vardı :P






Fark ettiğiniz gibi tüm fotoğraflarda soğuk ve bu soğukla ciddi bi tezat oluşturan güneş yüzünden gözlerim kısık,kaşlarım çatık :D




Ayakkabı,Çanta:Zara
Manto:Koton
Pant:Stradivarious
Tshirt:Mango
Ceket:Vero Moda


Annemin sözüyle bitirmek istiyorum postumu:"Valla öyle bir soğuk ki bu soğukta güzel bile olunmaz" 

:D
Seviyorum hepinizi :)
Sıcacık günler diliyorummmmmm :*

26 yorum:

Esra dedi ki...

çok beğendim ben! baya başarılı bir kombin. =)

alice dedi ki...

fotoğraflara bakarken ben bile üşüdüm tatlım iyi durmuşsun o halde =) bordo pantolonunu da çok sevdim çok yakışmış
öpüyorummm =)

Küçük Şeyler dedi ki...

Bordoyu bende cok seviyorum :) sanada cok yakismiss, soguklar bi bitse.....

sevgilerimle
:)

guzelgul dedi ki...

canim saclarin cok güzel olmus

Mein Blog/Blogum

Ayshenur dedi ki...

Esra:cok tskler begenmene sevndm cnm:)

Ayshenur dedi ki...

alice:ayy hemde ne soguktu allahımm :)sırf kar da cıksın diye ugrastm htta bi ara kardan adamıda ceksem dedmde tuttum kendimi onun guzellıgnden bana sıra gelmez dıe :p

pembe fiyonk dedi ki...

uuu orada bir güzel görüyorum..bu ne güzellik:)kobminin beni benden aldı şeker.

Bolat dedi ki...

Pantalon güzelmiş :)

MELEXY dedi ki...

çok tatlı bir kombin, özellikle puantiyeye bayılırımm:)

What's Next dedi ki...

süper olmuş! ben de aradığım gibi bi bordo pantolon bulamadım :( ayrıca arayı çok açtın, özledik!

tansumut dedi ki...

bende çok begendim kombini bordonun uyumu harika :)

chfashiontrend dedi ki...

selam,
bordo pantolon çok güzel...Annenin yorumu süper bayıldım...sevgiler

Un peu de tenue ! dedi ki...

Canim çok ho$ bir kombin olmu$ :) Bordo rengine bayilirim, sanada çok yaki$mi$ ;)

Ke$ke burdada kar yagsa ^^

Opüldün :* <3

Ayshenur dedi ki...

Küçük şeyler:aynen cnm bnm öyle sogukki soguktan baska hic bişi dusunemiyorum ;)ayrıca cok tskler

Ayshenur dedi ki...

guzelgul:Tşkler cnm bnm ;)

Ayshenur dedi ki...

pembe fiyonk:bu ne guzel sözler cnm bnm cok tskler;)
söznü dınledm ve postumu yaptm hemencecik ;)

MODAVESAİRE dedi ki...

ben de yeni bir bordo pant. aldım çok güzel bir renk değil mi:)) evet soğuktan güzel olmak mümkün değil ama sen güzelsin yine de şekerim:)

ryhn dedi ki...

bende istediğim kesimde bordo pantln bulamadm henuz senınkı cok gzl ve kombını cok begendm güle güle gy cicilerini :)

Ayshenur dedi ki...

Bolat :)tskler

Ayshenur dedi ki...

Melexy:Demekki hepmiz aynıyız tatlım bnde fıyonk ve puantiye hastasıyımdr :)

What's Next:aynen cnm bnde epey bi aradm ama sonunda ıstedgm ton bordo pantolonu sevglım blup aldı saolsun :)) snde blursun ins istedgn gbi bişiyi

Ayshenur dedi ki...

tansumut:tskler cnmm begendgne sevndim ;)

Ayshenur dedi ki...

chfashiontrend:cok tskler cnm bnm annemde haklı cidden :)

Ayshenur dedi ki...

un peu de teneu!bordo cdden cok gzel bi renk cnmm ;)bnde cok sevıyorm begenmende cok sevndm tskler tatlm ;)

sevda s. dedi ki...

Pantalonunda güzel ama puantiyeli bluzuna da bayıldım ki ben :)
Bi de o botlar dolgu topuk muydu? Çok şık görünüyor ama topuğuna takıldım, göremedim ya iyice fotolarda :)

Ayshenur dedi ki...

MODAVESAİRE :Cnm bnm cok tskler güzel bakıosunda ondan ;)

ryhn :Saol cnm bnm daha güzelini sen bulursun inş :)

sevda s.:evt cnm puantiyeli ya görür görmez atıldım ve aldım kendisini bide made in green miş o ozelliğinide ayrı bi sevdim ;)
Ayakkabımda dolgu topuk fotolarda hiç anlaşılmasada begenmene cok sevndm cnmmm:)

GÜZİN dedi ki...

pantolonuna ve annenin sözüne vede bu saçlarınada bayıldım,blogunun adı tam senlik olmuş:)