6 Ocak 2012 Cuma

Şirinler Mavisi Oje:Golden Rose 204

Bu ojenin 2 tane birbirinden komik hikayesi var:)
İkisi de hala aklıma gelince katıla katıla gülüyorum,1.si Lazanyam'la karşılaştıgımız gün begenmiştim bu ojeyi onun tırnaklarında,o nasıl bi andı ya hala gülüyorum :D


Tam net tonu bu:)
 Flashsız
Flashlı
Tabi ben o gün Kuzucuguma ojenin markasını numarasını sormuş ama almayı unutmuştum,o gün kızlarla gezerken golden Rose'un o rengarenk ojelerle süslenmiş (sanarsınız Haribo standı öyle güzel) görünce kayıtsız kalamadık ve ben gidip bu ojeyi beğendim zaten alcam ama başka neler varmış diye bakınırken şu asagıdaki fotodan az daha güzel stand görevlisi abi bu oje şuan çok trend,şirinler mavisi diye geçiyo demesin mi?


Pohahahha diye güldüm yemin ederim :D:D:D


O yüzden bende bu ojenin yeri başka dermişim :D:D:D

Çok paylaşacak şey var hele o indirim ganimetleri bi sürü ne giydim var ama  ondansa eglenceli bişeyler paylaşmak istedim :)

Uzun lafı kısası:Şu sıra cok trend olan bu Şirinler Mavisini iyi ki yapmış sevgili Golden Rose :)

15 yorum:

What's Next dedi ki...

ben de çok beğeniyorum bu rengi :) bence biraz opi no room for blues'a da benziyor..

Adsız dedi ki...

renk çok güzel =)

cingifilli dedi ki...

Başlığa bayıldııım:)renk super.

Ayshenur dedi ki...

What's Next.:Hmm evt cnm haklısın benzıo cidden;)

Esra:Tşkler :)

cingifilli:Vlla satıcı beyin yorumu cnm ben size iletiyorum sadece:)

Grace Happy dedi ki...

flaslı halıne bayıldım

sevda s. dedi ki...

Ne güzelmiş rengi :)

Ayshenur dedi ki...

o pek gercek halini yanstmıyor cnm ama tskler ynede ;)

Ayshenur dedi ki...

saol sevdacım favori rengim oldu diyebiır ;)

cecilia dedi ki...

nerdesin sen civcivim :) renk süper tabiki ;)

Ayshenur dedi ki...

cecilia:ah ah sorma cnm derslerle bogusuyorum :)renkte tam snlik bnce snde denemelısin ;)

Moda Sihiri dedi ki...

Çok güzelmiş gercekten rengi bayıldım ;))

http://modasihiri.blogspot.com/

Ayshenur dedi ki...

modasihri:cok tskler cnmm,bnmde favori rengim suanda ;)

yanmaneee dedi ki...

moncler jackets
vapormax
nike sneakers for men
lebron 17
yeezy boost 350
supreme t shirt
christian louboutin
hermes belt
michael kors outlet
air max 2018

pathiez dedi ki...

replica designer bags FLSBV high quality replica handbags BNOBV luxury replica bags ALSBV

Adsız dedi ki...

nike off white
kobe sneakers
supreme shirt
alexander mcqueen
retro jordans
yeezy
kobe shoes
goyard outlet
curry 6
golden goose outlet