16 Mart 2012 Cuma

8 Mart Ganimetleri :)

İndirim olur da ben durur muyum bu mümkün değil :)

Hem de bu sefer cidden ihtiyacım olan şeyleri aldım,israftan kaçındım hehehehe:D


 Clean&Clear  Peeling özellikli Yüz Temizleme Jeli'ni ilk kez kullandım
Cilt temizleme ürünlerinde favorim Clean &Clear'dir bunu da 4.95 TL gibi bi fiyata aldım 
Ve temizleme + peeling özelliğini çok beğendim :)
Öneririm ;)

Diğer aldıklarım da ztn her zaman kullandıgım ürünlerdi :)
İşte böyle bi de en yakın zamanda aldığım diğer kozmetik ürünleriyle de karşınızda oliicaaamm 
Saygılar efenimm:)

6 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

iyi tutumuşsun kendini canım :) ben bazen sapıtabiliyorum.güle güle kulln :)

Ayshenur dedi ki...

pembe fiyonk:cok tskler cnm bnm ;)

onorr dedi ki...

güle güle kullan canım :)

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

8 mart indirimlerini kaçıran biri olarak çok hayıflandım şu an:D güle güle kullannn:)

Ayshenur dedi ki...

onorr: cok saol cnm ;)

Handecim tüh ya cogu yerde degılde,begendiğin dolunay günlerini kacrdn cdden :( cok iimis cdden ;)

ryhn dedi ki...

neutregena temızlıyıcı nasıl cnm memnunmsn ?