12 Mart 2012 Pazartesi

...Ne giydim...


Slm,nasılsınız görüşmeyeli ben hala ders çalışan mod :D
Arada da size bi cee! yapıp kaçıyorum :)

Çok isterdim gittiğim farklı  yerlerden sizlere çekimler yapmayı pozlarımın aynı olmamasını ama bunun senesi bu sene değil malesef,çünkü ne eskisi kadar gezebiliyorum ne de hevesim kaldı :)

Kısacası kapı önü pozlarıma devam :)





 Buarada aldıgım bi post isteği de takılarımı sergilemem ama malesef onları düzenleyip ugraşacak vaktim yok o yüzden ben de bu postumda takılarımı da paylaşmak istedim :)


Burda da anneme fotograf çekimimi izleyen kediyi çek derken :D çok komikti durmuş nerdeyse puan verecek bana :D

Kazak:De Facto
Jean:Stradivarius
Bot:Pull&Bear
Çanta:Nine West
Takılar:H&M,Accessorize

Bu arada Defacto'ya da geçen aya kadar hiç girmemiştim arkadasıma bişi ararken girdik ve çok hoş şeyler varmış, tam sporşıklık arayanlara göre!

25 yorum:

moda_kesh dedi ki...

çok zayıfladın sanki canım ya çok güzel oldun ..pantolonun rengini de çok sevdim

alice dedi ki...

kazağın çok güzelmiş cidden güle güle giy canımm, botların siyahı da bende var çok severek giyiyorum =)

merrapunzel dedi ki...

kolay gelsin..havalarda kapalı olunca insann çıkası gelmiyor dışarı..onunda etkisi vardr;)

kozmetikperisi dedi ki...

Cnm çok güzel bir kombin olmuş,kazağını çok beğendim:)

Un peu de tenue ! dedi ki...

Canim çok ho$ olmu$sun her zamanki gibi :) Bordoya bayiliyorum zaten ... bej-kahverengi parçalarlada çok güzel kombinlemi$sin ;)

Ayshenur dedi ki...

@moda_kesh:yok cnm aslnda hala aynı kılomdayım almadysam ama tskler boyle gorunuyosa ne mutlu bana :)

@alice:bende de zaranın sıyahları var bu sene en sevdgm ayakkabı stili buydu bu bi gercek :)snde gule gule kullan cnmcım

@Merrapunzel:ayy resmen icimi okumussun cnm su yorumunda bgn hava ankarada kapalıydı yaa tam olarak bu hislerle gecrdm günü htta foto cekeyim fln da can sıkntm gecsin ddm ;)cok tskler tatlım :)

Ayshenur dedi ki...

@pericim cok tskler cnm kazak da tam bi ganimet vlla ;)

@Un peu de teneu!ayy cnm bnm cok tsk ederm guzel begendysen ne mutlu bana ;)

fashion by kitty dedi ki...

çok güzel bir kombinn
bende bloguma beklerimm:)

http://fashionbykitty.blogspot.com/

Scissor Hands 81 dedi ki...

kombin süper saçlar mükemmel herşeyle muheşem görünüyorsun

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

huhuuuuuuuuuuuu blogunu kaybetmıstımmmm okuma lıstemde var ekranımda yoksun hemen ekranada ekledımm..cok sık olmussun ve uzun zamandır gormuyordun senı cok zayıflamıssın...bu arada cekılısım var bekleırm :Ç)))

http://kelebegingozunden.blogspot.com/2012/03/dogum-gunu-cekilisi-matras-seyahat.html

pembe fiyonk dedi ki...

ben her ayrıntıyı çok sevdim cnaım.o kadar uyumlu duruyor ki! bayıldımm

Ayshenur dedi ki...

@kitty:takıpteym bnde cnm cok tşkler ;)

@scissor hands81:cok tskler cok naziksin ;)

@kokoş:cnmm bnm cok tskler ;)tekrar buluştuysak sorun yok tatlım :*

@pembe fiyonk:cok tsk ettim cnm begendysen ne mutlu bana :))

Prensesin Masalı dedi ki...

cok tatli olmussun :) blogunda cok seker :)

http://prensesin-masali.blogspot.com/

ryhn dedi ki...

güzel uyumlu görunuyorsun cnm de facto kazagnda cok guzelms gercktn :)

civciv dedi ki...

ben bu kombini cok begendim, ve sana cok yakistirdim cnm :)

saclarinda bu boyda cok fresh bir görünüm saglamis !

öptüm

sevda s. dedi ki...

Pantalonun rengi çok güzel, bluzunda öyle :) Saçlarını da çok sevdim.

Ayshenur dedi ki...

prensesin masalı:cok tskler cnm ;)

Ryhn:saol cnm o bi ganimet :)

Civciv:cok saol cnm kısa sac gbisi yok ;)

Sevdacım cnm bnm cok tskler ozlemstim seni ben yaa :))

Xoxo dedi ki...

takılarına bayıldımmmmmmmmmmmm :)

Ayshenur dedi ki...

Xoxo:tesekkürlerrr :))

Fiona loves beautiful things dedi ki...

hi,

i came across your blog while reading comments on fashion blogs

you have a lovely blog
i love this outfit

Radhia, from france

xoxo

Ayshenur dedi ki...

Fiona loves beautiful things:Hi dear,thank you for your nice sounds :)i'm pleased your comment ;)
Yours sincerely, xoxo

Monster! dedi ki...

O bilekliklerin 3ünden de bende var ve aynen senin gibi birlikte kullanıyorum:) Güzel görünüyorsun, sevgileer:)

http://seravgul.blogspot.com/

Ayshenur dedi ki...

Monster!bırlıkte gzel gorunüyolar cnm katlıyorm ;))ayrıca cok tskler :* optm cok

Wrapped In Love With The Beauty dedi ki...

süper kazak süper pantolon :) böyle giyinmeyi çok özledimm.. kazağının ve çantanın renk uyumunu çok sevdim. bende beklerim bloguma http://wrappedinlovewiththebeauty.blogspot.com

Ayshenur dedi ki...

wrappedinlovewiththebeauty:bnde kısı ozleyenlerdenim tatlım begenmene sevndm ;)blogunada tabkı gelıcem optm cok