25 Mart 2012 Pazar

Wishlist:Fedora

Kesin bende bi terslik var :)
En soğuk günde en ince montunu giyip,en sıcak günde lahana gibi giyinen ben,yine yaptım yapacagımı :)
Deri eldiven tutkum başlayamadan bitmişken,şimdi de fötr şapka manyaklıgım başladı,alsam 3 kere takarmıyım belirsiz ama şu sıralar kendilerine bakmaya doyamıyorum :)






Görsellerde hem kışlık hem de yazlık-keten /hasır şapkalar var ama benim istediğim aslında ikisi de değil kumaş siyah çizgili gri bi fötr şapka"fedora" arıyorum,bulanların bana bildirmeleri rica olunur,
Sezon basında Panora Pull&Bear'da görmüştüm sanki aynı istediğim gibi ama şimdi internet sitesine bakıyorum yok :(
Kışlık ürün kategorısınde de değil ki kalktı diyiim,
neyse yardımlarınızı bekliyorum güzeller,nerden bulabilirim ki gri siyah çizgili bi fötr şapka?

Bu da fötr şapkalı sevgilim ona da bakmaya doyamıyorum :p :$


10 yorum:

betüş dedi ki...

Cepa H&M de dun gordum tatlim bicok model vardi hasir keten farkli renklerde;)

Ayshenur dedi ki...

betüş:ayy süpersın cnm ya cok mutlu oldm suan hemen bakmalıym :)

alice dedi ki...

bu ara hep hasır olanlardan var canım ama gri görürsem hemen sana haber vericem ;)

want more fashion dedi ki...

sapkalara bayilirimmmmmm

Ayshenur dedi ki...

alice:tmm tatlım aklında olsun saol :)

Want more fashion:Ben deeee :)))

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

emınım sana cok yakısacaktır..sevgılınle sana kocaman masallah

Fashion Mini dedi ki...

slm, bende geçen sene HM den almıştım yazın özelliklede deniz kenarında çok işime yaradı :)

Ayshenur dedi ki...

kokos:saol cnm bnmm :*

fashion mini:yrn bakcam bakalm ins bulablırım cnm yaa :)

Bolat dedi ki...

Şapkasız çıkmam abi :))

Ayshenur dedi ki...

Bolat:Aynen ;))