10 Nisan 2011 Pazar

Bu Mudur Budur!

Bahar geldi,bende bir gezme isteği,asırı bi enerjiklik anlatamam
Rengarenk giyip gezmekte gezmek istiyorum sadece ama malesef sınaw dönemim ve oturuyorum oturdugum yerde:)
Ama buaradada bütün alışveriş sitelerini turluyorum ben alışverişe gidemiyosam o bana gelsin diye:)
İşte bunlar göz koydugum ciciler:)
Bershka'dan:





Pembe eteği henüz görmedim ama şort geldi Ankara bershka magazalarında var;)

H&M'den:




Asos'tan:

Bu ayakkabıyı mezuniyet balomu bahane edip alabilirim cunku ne zmandır cok begeniyorum:)




Bu yüzükleride yine Asos'tan sectim sırasıyla alınacak kısmet olursa:)

Böyle işte ders calışmam gerekirken dolaştıgım siteler sonucu yaptıgım uzun bi wistlist:)Artık ben dersimin başına,sıradaki parca benden size gelsin
Mutlu pazarlar...!

15 yorum:

Ivo Serentha and Friends dedi ki...

My compliments for your blog and pictures included,I invite you in my photoblog "photosphera".

CLICK PHOTOSPHERA

Greetings from Italy

Marlow

Ayshenur dedi ki...

Ivo Serentha and Friends:thanks a lot;)i'll come and follow you too;)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

etegi ben de görürsem alırım sanırım cok hoş
hm ankarada olsa durmam ama maalesef.

rebeltakipte dedi ki...

h&m'de göremedim ben bu elbiseyi daha gelmedi herhalde,sıcak yaz günlerinde tam kurtarıcı bir elbise

Ayshenur dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN:Poff acılır elbette ama beklıcez daha cnm gdemedim bu yakınlarda yoksa arstırıp ögrencemde:)

rebeltakipte :Cnm etegi gördünmü peki?Bu bnm için daha bi önemlide :)

CMOS dedi ki...

hepsi birbirinden güzel yahu! :D

Ayshenur dedi ki...

CMOS:Aynen cnm yaa bayıldım bttım ben bunlara vlla:)

Rococosh dedi ki...

bencede budur canım çok güzel seçimler :)
imza: kara kafalı kız hehe mucx

Ayshenur dedi ki...

Rococosh:Ay ne tatlısın sen :)begendigine sewndim bakalım acını alabılcem:)

rebeltakipte dedi ki...

canım eteği de hatırlayamadım doğrusu,bir daha ki gidişimde dikkatlice bir bakayım

Ayshenur dedi ki...

rebel:Cnm cok sewnirim ona göre birilerine sipariş veririm ii olur:)

Rococosh dedi ki...

Kizlar o elbise coktan geldide bitti gibi hissiyatim var :( yaniliyo olabilirim ama sorun :) hatta varsa bana da haber verseniz ne iyi olur :)

Ayshenur dedi ki...

Rococosh:Tatlım biz etekten bahsedioruz ama etek hakkında bi hissiyatın varmı?:)

Rococosh dedi ki...

Bildigim kadariyla etek hala var ama beden problemi var sarI kafam. kucuk bedenleri kalmamis, bikac H&M dolasmak gerekio gibi bi hissiyatim var :D hislerim cok kuvvetlidir ;) mucx

Ayshenur dedi ki...

H&m bildiren arkadasımız Rococosh'a tşk ediyor,bültenimize devam ediyoruz:P
acok saol cnmm bakalım bulan birileri olabilcekmi?