22 Nisan 2011 Cuma

Ye Dua Et Sev ♥ Kitap &Film ♥


Bir kitabın daha sonuna geldim,ben herkesten biraz geç bitirdim sanki ama geç olsun,güç olmasın (:

Bi cogunuz bu kitabı okudugu için detaylı anlatmıcam ama yinede yorumumu sunayım tabi;)
Anlatımı bi harikaydı,yakın bi arkadasınızla konusuyo hissi veriyordu,ama Hindistandaki aşram kısmı ve meditasyon yapamama kısmı beni fena halde baymıştı ve bu yüzden hiiiç yapmayacagım bişeyi yapıp kitabı bırakıyordum az kaldı:)Liz ne zamanki Bali'ye geçti,kitap yine eglenceli bi hal aldı,tıpkı hayatta iyi ve kötü zamanlarımız oldugu gibi..

Kitap bana daha cok dua etmem gerektiğini hatırlattı,en çaresiz oldugumuz anda bizi duyan biri mutlaka var,ne rahatlatıcı bi his..

Hemen sonra Başrolünü Julia Roberts'ın oynadıgı filmini izledim ki bu bi hayal kırıklıgıydı benim için,kitaptaki olaylar beyaz perdeye aktarılırken DEGİŞTİRİLİP aktarılmış cogunlukla mesela,2.olarak sadece en önemli olaylara yer verilmiş,ve bi olaydan diğerini HIZLA geçilmiş..

Belki kitabı okumasam sevebilirdim filmi ama yine bu tabu kırılamadı ve yine "kitabını okudugun eserin filmini izleme" geleneği bozulmamış malesef..

Bir kitaptan/filmden daha fazla bişi beklemiodum ztn,yine de güzeldi diyor ve yazımı noktalıyorum:)
Sevgiler...

2 yorum:

ModaLiza dedi ki...

ben filmini izledim ve deidğin yerlerde bende cok sıkılmıştım izlerken,sen yine okuyup bitirebilmişsin,tbrikler wala:D

Ayshenur dedi ki...

ModaLiza:Kİtap filmden daha eglenceli daha doluydu cünkü cnm ama yinede saol bı basarıydı cıdden :p