29 Nisan 2011 Cuma

Mezuniyet Ayakkabılarım

Mezuniyet balom 6 Mayıs'ta,ve baloya hazırlıkta beni en cok ilgilendiren kısım ayakkabılardı..(:
Onlarıda haftabaşında aldım size de göstermek istedim,
fuşya pembesi tek omuz elbisenin altına nasıl dururlar sizce?
(:




p.s Ayrıca mezuniyet fotolarımı da inş yayınlayacağım;)

Herkese hayırlı cumalar,mutlu hafta sonları!

21 yorum:

cecilia dedi ki...

tek kelimeyle bayıldım şirinem, bence süperr olur ;) elbiseyi de çok merak ettim. buna uygun bir clutch ve saç, makyaj, aman allamm şimdiden merak sardı :)

Ayshenur dedi ki...

cecilia:ayyy içimi kıpır kıpır etti yorumun bitanem ya,güsel olurum inşş:)bide ole zormuşki bu işler konu evlilik olunca naparım bilemedim:S

merimania dedi ki...

bayıldım ben bu ayakkabılara, eminim elbisenle harika durur. fotoğraflarını heyecanla bekliyorum :)))

hayat güzel dedi ki...

ayakkabılar muhteşem:) elbiseni de çok merak ettim:) çok güzel bi gece olur, bol bol eğlenirsin umarım:)

Ayshenur dedi ki...

merimania :ayy cok tşkler cnm bnm begenmene cok sevndim,,yayınlıcam tabiki ;)

hayat güzel:ay yorumun güzelliğine bak cok saol cnm,inş cok egelendiğim ve hiç bi aksiliğin yasanmadgı bi gece olur.. amin:)

pembe fiyonk dedi ki...

çok güzellermiş canım .) harika bir seçim.bütünüyle merak ediyorum :)

Ayshenur dedi ki...

pembe fiyonk:begendiğine sevndim cnm ayy bnde mrk ediorum vlla nası olcam:)

hande ne yapıyor? dedi ki...

like like like<3 müthiş:)

Ayshenur dedi ki...

handecim tşkler tatlım,begendgne sewndm ;)

Adsız dedi ki...

güle güle giy tatlım aldığın yerde siyahı da var mıydı kuzenimin düğünü için arıyorum fiyatı ne kadardı bi de şimdiden teşekkürler cvp için;)

Ayshenur dedi ki...

saol cnm,yoktu sıyahı ama gezerken sıyah sımli görünümlüler cogunluktaydı ben pazarlıkla 100 lıraya aldm cnm;)

derya dedi ki...

ayakkbyı cok begendm nrdn aldnz acaba ?

Ayshenur dedi ki...

derya:cnm inanırmısın magazanın adını bile bilmiyorum ankara kızılayda bi magazadan posetini fln bulablırsem bakar yazarım;)

Adsız dedi ki...

topuk boyu kac cm :) rhatmı sence böle bır ayakkbı bende almayı dusunuormda

Adsız dedi ki...

topuk boyu kac cm :) rhatmı sence böle bır ayakkbı bende almayı dusunuormda

Glittering Secrets dedi ki...

elbiseyi merak ettim.. eminim çok güzel olursun..

One Lovely Blogger'ın için http://glitteringsecrets.blogspot.com/2011/05/one-lovely-blogger-award.html :)

Ayshenur dedi ki...

Adsız:17punto cnm kac cm oluyosa;)ama gizli platform oldugu için cogundan daha rahat tatlm;)

Glittering Secrets :cok tşkler cnmm koycam resmlerini ;)bloguna ışınlanıyorum!

Adsız dedi ki...

ayakkabına uygn çanta aldn mı acaba ?

Ayshenur dedi ki...

adsız:hyr evde metalik pembe bi clutch'ım vardı onu alcam tam uymuyo ama bu renk canta bulmak asırı zor olacagından hiç kalkısmadım dogrusu hemde bi gece için 60 70 lirada ona vermek istemedim cnkü mezuniyet dediğin aşırı masraflı bişeymiş,ben alacaklarımı aldım darısı sizin basınıza:)

Adsız dedi ki...

bende lame kutu tarzı canta arıyorum ist dym bı yerde sordm 90 tl dedı senın alıp almdgnı merak etmstm :)

Ayshenur dedi ki...

hmmm anladım cnm ama 90 cokmus,bakırköydeabiyecilerde bulablirsin ankaralıyım ztn pek bilmem ama orda cok var die biliorum,kolaylıklar diliyorum(: