15 Nisan 2011 Cuma

♥..Film Keyfi...♥

Film izlemeyi kim sevmez ki hele böyle kendinden bişeyler bulduğun filmler olunca,onun verdiği keyif gibisi yoktur..
Böyle filmlerden biri Bridget Jones'un Günlüğü!


Bildigimkadarıyla en cok fanı olan film,cok sempatik vede doğal tabiki o yüzden bu kadar seweni var..Ben şimdi izledim ve çok eglendim eger izlemediyseniz mutlaka izleyin;)

2.Filmimiz Remember me!
Vampir çocuk Robert Patinson'un filmi..
(:

Epey oldu bu filmi izleyeli,final sahnesi bi harikaydı,öyle güzel bi son yazılmış ki sadece o final sahnesi için bile izlenebilir diye düşünüyorum,
Ayrıca filmin başrol oyuncusu Emilie De Ravin hollywooddaki son gözdem olmaya aday,kimdi,nerden hatırlıyorum derken Lost'ta oynadıgını hatırladım 
Çok sempatikti çok :)


Ve son olarakta Social Network..
Gerçek bi hikaye olduguiçin ilgimi cekmişti,facebookla ilgisi olmayan biri bile olsam bulunuş hikayesi,o sırada kuran Mark Zuckerberg'in neler yaşadıgı oldukça ilgi çekici şekilde anlatılmış,ama yinede pek sürükleyici olmadıgı için: puanım 10/6
p.s Justin Timberlake'inde filmde olması beni şaşırttı bunuda eklemeden geçemicem:)



Hiç yorum yok: