16 Aralık 2009 Çarşamba

Bir Beste Fabrikası:Soner Kabadayı



Buaralar güzel şarkılar yazılıyor,söyleniyor iyi işler yapılıyo bana göre diyodum hep,megersem hepsi Soner'in başının altından çıkyormuş ya :)Buz şarkısını duymayanınız hatta ezberlemeyeniniz kalmamıştır diye tahmin ediyorum,son zamanlarda duyduğumuz  güzel bi başka şarkı olan Acık adres'in söz sahibide yine soner sarıkabadayı..
yazdığı şarkılar say say bitmezki, Sertap Bu böyle,açık adres Murat Boz/uçurum,sallana sallana,Murat Dalkılıç/Kasaba, Demet Akalın/Mantık Evliliği diye liste uzuyo gidiyo...Hep dillere pelesenk olmuş pek cok şarkının söz yazarı oldugu için ayrı bi saygı duydum kendisine doğrusu;)

Resmi internet sitesinde kendini,şarkı yazan...inandığına inanan...unutmayıp kabul etmeyi kendisine ilke edinen Soner SARIKABADAYI bir perihan'ın ve zafer'in kardeşi,bir Güngör'ün ve bir Hasan'ın oğludur...diye anlatmış:)
Böyle güzel şarkıların devamını diliyorum ben kendi adıma...

Hiç yorum yok: