8 Aralık 2009 Salı

Öylesine bir post...

Bugünlerde kendimde nedenini anlayamadığım bi bezginlik,can sıkıntısı,üşengeçlik hali var
geçen hafta ne güzelde enerjiktim.bayram nedeniyle burda olan tüm arkadaslarımla görüştüm hazırlıktan arkadslarımla gezdik(ne cok özlemişim onları) ,bi sürü takı yaptım,alışveriş yaptım bu kadar cok sey yaptıgım için midir bilinmez böleee aşırı bi rehavet hali başgösterdi:(:(:(


hyr kişiliğime de uymuoki bu durum yani ,eve zor atıyorum kendimi bi an önce eve geciyim diorum derslere ilgim yok denecek kadar az,hadi onları geçççç,giyinip süslenmek istegi bile kayboldu bende cok tatlı bi etek aldım ama bi türlü bi kombin yapamadım cnkü cnm denemek cıkarmak bile istemiyo..:S bii sürüüü takı yaptım bunları yaparkende sizinle acayip bi paylaşma isteği vardı ama şimdi bi resimlerini cekmeye üşeniyorumelften avondan siparişlerim geldi post girmek bunları paylaşmak kimin umrundaaa:O
peki nie böyle oldum değişen havalar benidepresyona sokmuş olabilir mi??ne olursa olsun mutlu olmasını bilen biri olarak tanındıgım halde su ara feci durgunum...iç dünyamamı yönelsem ne?(: hazır ELİF ŞAFAK/Aşk kitabını okuyorum (gerçi onu bile okumuyorumda):D


Neyseee günlüküm eğer can sıkıntım geçerse """cok mutlu bi post""" gircem söz sana...Buda herhalde canım seegilimin Ankara'ya geldiği tarihe denk düşecektir diye tahmin ediyorum:):):) öptümmmm:*

Hiç yorum yok: