10 Aralık 2009 Perşembe

Bunlarda benim ELF'lerim

ELFlerin bu hızlı gönderimine bayıldım doğrusu...hiç öleee ebaydaki fln gibi günler haftaları,haftalar ayları kovalamıyor:P (tabi ayda diil, o kadarda diilde)
Bende teee  bayramda free shipping oldugunu,PEMBE KİRAZdan duyar duymaz bunu fırsat bildim ve hemen vermiştim siparişlerimi...ve gen hafta cumartesi günü geldi ama ben yoğun bi insan olduğumdan:P anca koyabiliyorum resimlerini:D Bu ilk siparişim, deneme amaçlıydı...Ve zaten resimde de belli olacak bu,çünkü sunuda deneyim bunuda deneyim die ayrı ayrı şeyler aldım:D hehehe...Yorumuma gelince tmm, aşırı kaliteli değil tabiki ama kötü diyenleri görmüştüm bi iki kişi,o kdrda değil yani ;) Yani sipariş verecekler gönül huzuruyla verebilir!
Şimdii neler aldığıma bir bakalım:
1.Allığım:Blush Tickled Pink
2.İki minicik farım:Element ivory ve elemet Glow
3.Göz altı kapatıcısı:Tone Correcting Concealer Light Beige (bunun pek işe yaramadıgını bildiğim halde aldım yinede likit en azından diye avunuyorum iyi bi göz altı kapatıcısı arıyorsanız önermiyorum)
4.Veee dudağımı şişirmeye calışan ve sanırıım içinde kolejen oldugu için bunu basaran lip glossum(: "Plumping lip glaze Baby Doll"

Bideeee Lip gloss hediyem varki onu cok sevdim,rengi cok güzel ve tam bana göre o da ,ilk resimde en önde duruyor!


2 yorum:

pofiş♥ dedi ki...

kuzucum:)alırım ben sana onlardan:)
oriflame için bişey diyemeyeceğim hayatım...ben de sadece parfümü kullanıyorum işte onun dışında yıllar önce bi far almıştım güzel gibiydi...bide ruju sevmiştim ozamanlar...bu parfümü de şişesi için almıştım kokusunu da sevmiştm :)

Ayshenur dedi ki...

Bende ısıltılı bi gözaltı kapatıcısı istemiştimde bakalım ne gelicek hyırlısı cnm(=
parfumun şişesi acayıp güsel ztn cnm ama bu sfer atma oluymu bitince?(:
ayrıcaaa kuzularını bnm içinde sew,öp sadece o bana yeter cnmcım?