9 Aralık 2009 Çarşamba

Resmen Bileklik patlaması...(:

        Diyip duruyodum ya, bi sürüüü takı yptım ama foto cekmeye üşeniyorum diee işte en sonunda cektim ve koyuyorum birbirinden renkli bilekliklerimi..hem bu kadar cok yaptım hmde bi o kdr aldım bakalım kollarıma sıgacakmı bu kadar bileklik:D Sığmazsada paylaşımcıyım cnm yaparız birilerine güzellik:P
        Ayrıca yapımları kolay oldugundan anlatmayla ugrasmıım direk resimlerini koyiyim istiyorum (:











5)Veee hepsi bi aradaykeennnn....hepinizi cok sewiorum hehe:)



Tekrar görüşmek üzere anacııımm,byeeeee...:P


4 yorum:

cecilia dedi ki...

eline sağlık çok güzel yapmışsın rengarenk cıvıl cıvıl duruyo :)

Ayshenur dedi ki...

saol cnmm daha güzelleri senin olsun...

Sezsel by Sezgi dedi ki...

çok ssviyorum tüm yaptıgım takıları bır arada takıyım :)
yusufcuk detyaları çok hoş..
eline sağlık

Ayshenur dedi ki...

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ Tşkler..Begendiğine ck sevindim;)