13 Aralık 2009 Pazar

Neden altınki bu saçlar?

Yani şimdiiii niye bloğumun adını degiştirdinki diebilirsiniz...bu enteresan bi anıma denk geldi aslında(:
şimdi queen of fashion'ı aslında aldıgım güzel tepkilerden koymuştum blogumun adını ve bazı seyleri moda edebilme yetenegim var die düşünüyoorum herkesinde olabilecegi gibi ama bi baktım burda moda olacak hiçbirseyi yazamadıgımı farkettim cünkü mesela bu sene metal detayının,zincir kullanımının,derileri heryerde görecegimizi soleyecek oluyorum ama izledigm bloglara bi bakıyorum bu,ztn konu edilmişbi daha söyleme gereği duymuyorum!bunun yanında ben hayatın her alanından yazıyorum günce tutuyorum yani olayım sadece moda değil... ztn kime ne cok yakışıyorsa onunda modası odur görüşüne inananlardanım ben...
Bi gün sacımı kurutuyodum,:) cnm aplamın bana hep taktığı lakaplardan biri (küçükken bana hediye ettiği "altın saclı kız masalı"ndaki) Altın saclı kızdır.sacımı kurutuorum sacımın ahenginden cok etkilenmiş olsam gerek :p bencede dedim ve hemen değiştirdim blogumun adını!iştee hepsi bundan ibaret!

Hiç yorum yok: